Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Baseball Tornooi jeugd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Baseball Tornooi jeugd

Afgelopen zaterdag foto's gemaakt op het baseball tornooi voor miniemen en pupillen op "De Basvelden" in Zonhoven. Weersomstandigheden verre van ideaal en genoodzaakt om naar iso800 te gaan om de actie mooi vast te leggen

Meer van dit vind je hier

Alle commentaren zijn welkom !

Re: Baseball Tornooi jeugd

Hèhè, ferm hoe die mannen aan zijn, jus èch.
    Voorkeur voor den 2de.
    www.rallyandraces.com

Comment

al bij al toch goeie opnames hoor; actie goed weergegeven; een mooie achtergrond moet je hier niet zoeken, je vindt die toch niet in deze sport
      maar daarom zou ik de foto's van de batters iets meer croppen (de slagmannekes dus)
      mijn idee is dat je je positie tov de onderwerpen beter iets zou veranderen: de pitcher meer frontaal en de batters ietske meer van opzij ( maar wie ben ik om dat te bepalen ...)
      jammer dat in je album geen andere "acties" vastgelegd zijn (een vangballeke, een sliding, ...), maar bij bepaalde matchen heb je t ongeluk niet op de juiste plaats te staan
      k hoop wel nog meer van dit te zien; in meer zomerse omstandigheden

ps: k heb zelf nog een matchke gespeeld op De Basvelden indertijd (met Wielsbeke Pitbulls )

Comment

Ja, ik had nog graag meer acties kunnen vastleggen maar de opzet was dat ik van elke deelnemende ploeg (16 in totaal) een teamfoto zou maken en afdrukken voor in een kader te plaatsen. Deze werd al overhandigd bij de prijsuitreiking en voor de eerste 3 van elke reeks moest er ook nog eens de behaalde plaats opstaan.... En vermits ik maar 1 fototoestel heb, de teamfoto's met de 28-75mm en de actie foto's met de 70-200mm moest nemen was het constant wisselen van lens.

Comment

Leuke foto's van die klein mannen in die coole uniformen. En bij de Tigers zitten ze goed voor een stevige basis baseball/softball te leggen.

greetzz Bart

Comment

2e heel leuk en mooi

Comment

Working...
            X