Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Westerlo - Germinal Beerschot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Westerlo - Germinal Beerschot

Enkele beelden van de wedstrijd Westerlo - G. Beerschot van afgelopen weekend.

1.

2.

3.

Meer zien ? Hier klikken

Re: Westerlo - Germinal Beerschot

Ik was erbij.
    Slechte match, knappe foto's.
    Sometimes truth is stranger than fiction

Comment

Knap, vooral de 2de.
      Nikon D50 + Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II + Nikkor AF70-300mm F/4-5.6G + Tokina ATX Pro 80-200 F2.8 + Nikkor 50mm F1.8 + SB800

Comment

Knappe serie, ik begrijp wel niet goed hoe jij met een ISO van 1000 nog een snelheid haalt van 640

Mvg
        Luc
        Nieuwe website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door remip Bekijk bericht
          Knappe serie, ik begrijp wel niet goed hoe jij met een ISO van 1000 nog een snelheid haalt van 640

Mvg
          Luc

Ik probeer altijd te werken rond 1000, max 1250 iso. Sluitertijden variëren dan meestal van 1/800 tot 1/500 (afhankelijk hoe mijn diagram eruit ziet). Ik werk wel quasi altijd in raw, waardoor ik meer mogelijkheden heb om mijn belichting "bij te trekken" dan in jpeg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Raceshot Bekijk bericht
            Ik probeer altijd te werken rond 1000, max 1250 iso. Sluitertijden variëren dan meestal van 1/800 tot 1/500 (afhankelijk hoe mijn diagram eruit ziet). Ik werk wel quasi altijd in raw, waardoor ik meer mogelijkheden heb om mijn belichting "bij te trekken" dan in jpeg.
            Ik had het kunnen denken, ik werk in jpg om tijd te sparen, allé dat denk ik toch, jij doet de raw foto's misschien onmiddellijk op in photoshop?
            Nieuwe website

Comment

Working...
            X