Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
de derde is zoals die traditioneel wordt genomen (tja, technisch ok he)
de tweede vind ik persoonlijk heel apart en mijn favoriet
de eerste (daar volg ik bouk) vind ik er dan weer "over"
ja ok, maar bijna iedere autofotograaf heeft die neiging??.
grt,bouk.
er zijn er nu idd veel die die neiging hebben maar ik kom toch nog steeds vooral standaardshots tegen... nuja in m'n volgende topic zet ik dan wel wat rechte shots
Ik ben ook niet zo aan schuine foto's! Weet niet waarom, maar dat spreekt mij niet zo aan, maar bij foto nr.2 is dit nu anders! En vind hem nu wel geslaagd! Daarom kan ik niet kiezen tussen 2 en 3! Beide foto's zijn sterk!
Foto 2 heeft een speciale compo
Foto 3 heeft heel veel snelheid en mooi scherp!
Als ik goed kijk stond je ook waarschijnlijk aan de busstop! Op die dag kon je zo maar naar beneden gaan en daar foto's nemen waar de pro's normaal staan! Ik heb daar ook een tijdje gestaan samen met een vriend! Wie weet stonden we wel naast u ...
Ik ben ook niet zo aan schuine foto's! Weet niet waarom, maar dat spreekt mij niet zo aan, maar bij foto nr.2 is dit nu anders! En vind hem nu wel geslaagd! Daarom kan ik niet kiezen tussen 2 en 3! Beide foto's zijn sterk!
Foto 2 heeft een speciale compo
Foto 3 heeft heel veel snelheid en mooi scherp!
Als ik goed kijk stond je ook waarschijnlijk aan de busstop! Op die dag kon je zo maar naar beneden gaan en daar foto's nemen waar de pro's normaal staan! Ik heb daar ook een tijdje gestaan samen met een vriend! Wie weet stonden we wel naast u ...
Laat maar die volgende reeks komen.
Super7
foto 1 en 3 zijn idd in de busstop gemaakt foto 2 was in les combes. Als ik me goed herinner hebben we de hele zondagnamiddag in de busstop gestaan dus mss hebben we daar wel samen gestaan... als je soms 2 fotografen zag met een beige Le Mans Classic pet dat waren ik en een vriend van me
Comment