Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Gemaakt met een D70.
Spijtig genoeg allemaal gecroped, heb geen (dure) telelens, wel een (goedkope) sigma 28-200.
Ondanks de bewolking vind ik de kleuren toch niet "zo" slecht.
nummer 1 is echt goed, geweldig rugby stoere mannensport en wie staan er aan de lijn te kijken? Stoere mannen met sigaretten en bier! Echt heel mooi gezien!
nummer 1 is echt goed, geweldig rugby stoere mannensport en wie staan er aan de lijn te kijken? Stoere mannen met sigaretten en bier! Echt heel mooi gezien!
Als de foto scherp was op de lopende persoon was ik akkoord...
Jammer dat ze niet zo scherp zijn, lijkt nu net dat ze gescand zijn uit een of andere krant.. maar voor de rest zijn ze mooi vooral de eerste en de laatste vind ik
op goede weg, 2e = uitstraling van kracht (misschien iets te weinig scherpte/diepte,als het haalbaar was met de gebruikte lens )
3e iets meer croppen dat rechtse persoon er niet bij opstaat maar dat is een persoonlijke mening, wat was het standpunt van de camera?
Mvg
Als de foto scherp was op de lopende persoon was ik akkoord...
waarom moet een foto scherp zijn om mooi te zijn? ben ik het geheel niet mee eens... hoeveel scherpe foto's ik wel niet op het forum zie staan, waar ik persoonlijk niets mee heb! Dus ik heb liever een onscherpe foto maar goed gezien dan een scherpe zonder inhoud, en ja natuurlijk beste van twee werelden is altijd beter he.. maar je kunt niet alles hebben...
Comment