Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Vandaag samen met The Judge foto's gaan maken in het skatepark van Hasselt. Voor mij was het de eerste keer dat ik skating fotografeerde.
Comments welcome
Voor mij is de eerste de beste, ondanks dat (béétje) afgesneden hoofd. Leukere kleuren, en combinatie van ronde ramp op derand van de foto met fish-eye geeft mooie lijnen. Bij dit shot wordt je imho méér in de actie gezogen dan bij de andere twee. De tweede is gewoon "een beetje verder af" genomen, en de derde mist de actie van het omdraaiende/wegschietende skateboard die wel in de eerste zit. Ook de rechterkant mocht iets strakker gekadreerd/bijgesneden zijn bij die derde foto: rand foto net voorbij rand van ramp. Die bomen op de achtergrond voegen niets toe.
Zien er mooi uit!
alleen had ik de eerste foto iets lager genomen, dan komt er denk ik meer actie in doordat de trick dan hoger lijkt en zo. en let er voortaan beetje op dat er niks weg valt.. al is dat moeilijk met fish eye omdat je er zoiets tegen aan staat
tweede... heel mooi!
De derde vind ik het jammer dat die achterste skate beetje wazig en donker is.. voor de rest wel mooie foto's
P.s. Een vriend van me is afgelopen zaterdag ook daar geweest, hij had die inliner ook gezien zei hij..
vind ze echt mooi!
gisteren ook nog daar geweest maar wel zonder de camera
wel iemand gezien met de camera.. mss iemand van BD?
maar zoals al gezegd.. spijtig van het 1ste afgesneden hoofd..
en proficiat met je HOF
* All We Really Need To Survive Is Just One Person Who Really Loves Us..
Oorspronkelijk geplaatst door Funny-FonzieBekijk bericht
vind ze echt mooi!
gisteren ook nog daar geweest maar wel zonder de camera
wel iemand gezien met de camera.. mss iemand van BD?
maar zoals al gezegd.. spijtig van het 1ste afgesneden hoofd..
en proficiat met je HOF
Comment