Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dank je voor de tip DirtyHarry, volgende keer ga ik eens op A-mode proberen fotograferen.
Een vraagje, zou die A-mode ook beter zijn om die mannen in het bochtenwerk vast te leggen, als ze eraankomen heb je zeer weinig tijd om scherp te stellen, wat dus ook heel veel mislukt is (voorbeelden op mijn fotopic in mijn sig.)
Misschien wat muggeziften, maar mag ik je aanraden om de nummerplaat onleesbaar te maken ...
Over de foto's: een beetje nabewerking zou beter geweest zijn, zie die grijze waas op foto 1.
Foto 1 vind ik best wel ok, jammer van dat oranje bord en de kopkuip die me onscherp voorkomt. Probeer ook eens vanuit een wat lager standpunt de foto te nemen.
Foto 2 vind ik maar niets omdat het verloren gaat in de achtergrond.
Ja nu je het zegt, en ik weet ook al waar sommige van die foto's gemaakt zijn, aan het kanaal Gent Terneuzen ter hoogte van de papierfabriek dit stuk staat bekend als racebaan zeker de zondagnamiddag.
Opletten voor de mannen van de wet want die weten dat ook
Comment