Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Clinic Imke Bartels in Denderwindeke
Collapse
X
-
Clinic Imke Bartels in Denderwindeke
Canon EOS 30D met te weinig én mindere kwaliteit glas ( EF 35-80mm 1:4-5.6 en EF 75-300mm 1:4-5.6 II ultrasonic )Labels: Geen
-
-
Re: Clinic Imke Bartels in Denderwindeke
Helaas zijn je foto's overbelicht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MarshyJe foto's zien er te licht uit. Mss. wat meer contrast aan geven?
Btw, rare titel, heet dat paard zo?
Ja, ik heb dus niet de meest scchitterende lenzen (maar daar zal 't wel niet aan liggen). Er waren VIP-plaatsen voorzien bij de piste en die waren zo geplaatst dat de VIP's nooit tegen de zon in moesten kijken, met als gevolg dat het gewone volk wél altijd tegen de zon in moest kijken en dus ook tegen de zon in foto's moest maken. Het was ook één van de eerste keren dat ik mijn toestel echt gebruikte en ik ken trouwens nog altijd niet alle functies...
De commentaren die ik hier lees zijn wel terecht, maar graag zou ik zien dat er misschien wat meer uitleg staat over hoe ik het wél goed (of beter) kan doen (niet op jou persoonlijk bedoeld, Marshy).
En wat de titiel betreft: een clinic is een soort demonstratie waarbij de ruiter ook uitleg heeft over wat hij/zij doet, het publiek de kans krijgt vragen te stellen én waar de ruiter ook een beetje les geeft aan minder goeie of ervaren ruiters. En Imke Bartels is de naam van de amazone, niet van het paard.
Greetz,
BartCanon EOS 30D met te weinig én mindere kwaliteit glas ( EF 35-80mm 1:4-5.6 en EF 75-300mm 1:4-5.6 II ultrasonic )
Comment
-
... meer uitleg staat over hoe ik het wél goed (of beter) kan doen ...
Probeer het eens, maar ik garandeer uiteraard niets
Comment
-
-
ha
ik was ook op die clinic
met mn D50...
hier zijn enkele van mijn fotokes:
dit zijn er 2 van Imke(zalig om te zien...)
en dan was er ook nog n show van los amigos, daar hebbek er ook enkele van
One life, live it!
vernieuwde site: natuurbeeld
Comment
-
Pareltjes gaan het niet meer worden, maar ze zijn toch behoorlijk te redden hoor.
Twee dingen die misgaan in dit soort licht en bij dit soort fotografie : auto witbalans en matrixmeting. Volgende keer je witbalans op zonlicht en je lichmeting op spotmeting en dan meten op datgene dat goed belicht moet zijn.
Comment
-
vind ze ook te licht, maar als je uitleg wil over hoe beter, zou ik ze in fotodiscussie zetten en wel met een exif erbij voor een gerichter comment.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
Comment