Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De 24-uurs race nog wat impressies ;)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De 24-uurs race nog wat impressies ;)

Het was de 1e keer dat ik me hieraan gewaagd heb en zoals met alles wat je voor de eerste keer doet, het viel tegen maar volgens mij toch wel een paar leuke. Ben benieuwd trouwens wie er van jullie allemaal waren tussen 19:00 en 22:00 uur .

Groetjes Marion

Re: De 24-uurs race nog wat impressies

Hier zie, X waagt zich aan een nieuwe discipline En, voor zover mijn mening als leek in de race-fotografie wat waard is, met succes.
    Svenmichiels moet je daar toch wel tegen het lijf gelopen zijn zeker

Comment

Nope, Sven niet gezien. Ik had hem zeker herkend maar het was te druk en het circuit is errug lang Greetz X.

Comment

Ik vind de bewerking (kleuren dan) heel onnatuurlijk overkomen.

Ook is maar een deel van de auto scherp, spijtig.

Toch, verdienstelijke eerste poging he
        flickr

Comment

Ik hou ook eerder van een niet (raar) bewerkte foto....

Maar mss zijn die wel ergens beschikbaar ?
          Nikon D70... Panasonic DMC-TZ3...

Comment

De eerste kan mij toch bekoren.

Succes met de volgende pogingen

Comment

Drie mooie, en voor mij mogen die bewerkingen gerust hoor, is eens een ander beeld dan al de andere posts, maar zou de bolides wel ietsje meer naar onder (meer in't midden) zetten, ze staan me wat te hoog.

Hans.
              www.rallyandraces.com

Comment

Mooie pannings bewerking is ook wel mooi maar ik vind ook dat de wagens wat te hoog in het beeld staan.

Groetjes.
                lucv.be - instagram - facebook

Comment

Bedankt allemaal voor de reacties. Smaken verschillen gelukkig

Wat betreft het hoog in beeld zetten, In dit geval was het kiezen. Nogal last van "schitterende" paarse Proximus banners. Dus ik heb de ruimte wel maar dan komen de banners in beeld. Misschien zou ik er meer pano formaat van kunnen maken ipv 2:3

Greetz X.

Comment

KNALLERS.... zeer goed ! (lekkere kleuren/compo's/snelheid)

mvg, Z
                    Z900
                    Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

ik vind de bewerking wel gesmaakt... geeft een extra dimentie aan de foto, so wat als hij dan wat onnatuurlijk overkomt, is het niet zo dat wanneer we een perfecte onbewerkte foto willen dat we dan beter met dia's gaan werken dan met digitale foto's, en voor zo ver ik weet is dit nogaltidj belgiumDIGITAL!!! goed werk
                      een hele glasbak met daar achter een canon eos 7d body :-)

Comment

Ook jullie bedankt Nu ik weer thuis ben zal ik zo snel mogelijk de originelen in een albumpje online gieten , hier en daar wel gecropped Greetz X.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door derHans
                          Drie mooie, en voor mij mogen die bewerkingen gerust hoor, is eens een ander beeld dan al de andere posts, maar zou de bolides wel ietsje meer naar onder (meer in't midden) zetten, ze staan me wat te hoog.
                          Hans.
                          Hier sluit ik mij volledig bij aan. Bewerkingen hoeven niet natuurlijk over te komen, tich zeker niet voor dit soort fotografie. Het is een keer eens wat anders.
                          Ik vind het ook wel storend dat de auto's zo hoog in de foto staan. Ze lijken tegen het "plafond" gedrukt te staan. En het onderste stuk wegcroppen is geen oplossing want dan heeft de auto helemaal geen "vrijheid" meer.

Comment

Working...
                          X