bovenste is idd filip
tweede is Kathy Delfosse en die is idd belgisch kampioene mtb dit jaar bij de dames elite(en vorig jaar)
derde is Patrick Meerschaert die was vorig jaar wereldkampioen bij de masters 2
patrick is die dag 3de geworden bij de masters 2
spijtig bij de eerste dat er stofzweem iets te veel is
da andere foto's zijn vrij goed gelukt
ik daar ook vrij veel foto's gemaakt die dag (te zien om de website van mountainbike.be http://mountainbike.fotopic.net/c1024222.html)
hehe die stofwolk is van roul paulissen en sven nijs die toen nog voor filip reden
als hij rapper had gereden was het zonder stof geweest
maar eigenlijk vind ik dat wat stof wel moet kunnen omdat het tenslotte om MTBkes gaat
euh neen, ik passeer er wel eens, maar heb nog geen post gedaan voor zover ik mij kan herinneren
ik ben wel aktief mtber sinds 15 jaar, was er dus bij als de eerste mtbikes op de markt kwamen dus heb wel veel intresse in de sport
als men dan ook al es graag een fotoke maakt dan is een mtbwedstrijd natuurlijk dubbele fun
jij stond dus tussen het legertje fotografen met de drie bodies en 7 lenzen aan de finish (aan jouw fotos te zien) ?
welk materiaal gebruik jij ?
ah ok ik dacht het maar
ik rijd ook al een tijdje met de mtb rond
van mijn 16jaar, nu al bijna 19jaar geleden dus (dus ook een van de eerste mtb's)
ik ben op bijna elke grotere mtb wedstrijd wel te vinden (ik ben medewerker op die mtb site)
ik gebruik een nikon d200 en een sigma 70-210apo 1:2.8 lens (dit is een iets ouder type lens maar voldoet voor mij)
voor de podiums gebruik ik een tamron 28-75 1:2.8 lens (schitterende lens voor zijn geld)
ik heb via de mtb site dus meestal bij de grotere wedstrijden toegang tot de persruimte bij finish en podium
back on topic
je hebt ergens gelijk ivm dat stof maar in dit geval vind ik het persoonlijk iets minder mooi (maar dat is louter mijn mening ervan)
de andere zijn weer wel heel goed
vooral die van patrick
maar die heeft altijd geweldige gezichtsuitdrukkingen in een zware klim
das idd wel echt een van de eerste bikes
ik was toen maar 11 dus net iets te weinig kapitaal om een te kopen (2 stukken van 20 BEF gespaart waarschijnlijk )
zoiets als dat stof is idd eerder iets persoonlijk
ik heb een 18-200mm VR gebruikt voor deze fotos
niet ideaal, maar ook hier voor budget redenen roeien met de riemen die...
kan je me jouw voornaamste lenzen zeggen ? ik overweeg wel om op lange termijn een 'echte' sportlens te kopen, maar hoor zeker graag wel eens wat anderen daar voor gebruiken...
you only see what you think you convinced yourself you saw
ik heb in bovenstaande post de lensen erbij gezt die ik meestal gebruik bij sport
naar toekomst heen zoek ik mss wel de nieuwere sigma te kopen (70-200 hsm 1:2.8)
de nikkon versie is zeker niet sneller kwestie focussen ,wel bij de 70-200 vr maar die kost dan weer een stuk duurder
awel ja als ik zo zie wat al het 2.8 glas kost... ik gebruik wel de camera professioneel vooral voor 3D gerelateerde zaken, en daarbij voldoen de tragere lenzen ruimschoots.
maar om nu als amateur in een zak vol 2.8 gerief te gaan investeren, das misschien net iets te veel van het goeie.
misschien moet ik dan wel net als jij zoeken bij tamron en sigma ?
zijn die prijs verschillen de moeite ?
kan je dan met lagere iso gaan werken dan met de 18/200 lens ? hoeveel lager ?
you only see what you think you convinced yourself you saw
Comment