Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ja vreemd he, vond ik ook al, heb er naar zitten kijken, is niets verkeerd aan de foto maar op de één of de andere manier blijft hij bij mij niet hangen...
Misschien de kleuren, of dat ie niet helemaal super scherp is, heb geen idee eigenlijk. Denk alles een beetje tezamen
Mijn persoonlijke mening, er spreekt geen actie uit. De mooiste pannings zijn die waar geknokt wordt om een positie of waar de coureur de bocht in duikt.
Je krijgt dan meer een gevoel voor de snelheid. Technisch is deze best goed, maar er mist actie wat mij betreft.
Albert Jan, ben volledig met u eens
deze foto was mij eerder te doen om de panning-techniek zelf welke ik zeer moeilijk vind.
In dat geval ben je op de goede weg. Wees niet bang om veel foto's te maken in het begin. het duurt een tijdje voordat je in de gaten hebt op welke momenten je klaar moet staan en moet afdrukken.
Wees ook zorgvuldig in ht kiezen van je locatie. De bochten met vooraanicht zijn de beste locaties. Het liefst (valt niet mee door de hekken) zo laag mogelijk standpunt. Geeft het gevoel dat je echt midden in de actie staat.
Comment