Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boonen in het geel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Boonen in het geel

    Tom Boonen vandaag in Andenne:




  • #2
    Re: Boonen in het geel

    kleuren zijn erg mooi, vooral het geel.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Boonen in het geel

      wel uitkijken hè, want hij botst al wel eens graag tegen een camera...
      Nikon

      Comment


      • #4
        Re: Boonen in het geel

        Een beetje jammer van de harde schaduwen in de gezichten, maar ja, daar is moeilijk iets aan te doen. Weet niet of flitsen, echt geapprecieerd wordt.

        Groeten
        JO
        Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

        Comment


        • #5
          Re: Boonen in het geel

          Ik denk dat ze wel tegen een flitske kunne hé, ook nooit vergeten ze hebben der voor gekozen, dus moeten ze ook de gevolgen dragen.

          MVG, Jeff
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Re: Boonen in het geel

            Oorspronkelijk geplaatst door johanvansteenkiste
            Een beetje jammer van de harde schaduwen in de gezichten, maar ja, daar is moeilijk iets aan te doen. Weet niet of flitsen, echt geapprecieerd wordt.

            Groeten
            JO

            Inflitsen zal je niet op verwijdering komen te staan, veel pro's op de motor doen dit ook. Probleem is echter dat als je langs de kant staat je minimaal tijd hebt. Je hebt een seconde of 5 voordat het hele spel voorbij is, en in die 5sec moet je al je foto's maken. Ga je inflitsen kun je dat maar 1x, dan is het wachten tot je flits herladen is. Fotografeer je bij een kermiskoers of criterium kun je dat weer wel, daar heb je meerdere keren dat de renners voorbijkomen.

            Comment


            • #7
              Re: Boonen in het geel

              Oorspronkelijk geplaatst door Ivo M
              Inflitsen zal je niet op verwijdering komen te staan, veel pro's op de motor doen dit ook. Probleem is echter dat als je langs de kant staat je minimaal tijd hebt. Je hebt een seconde of 5 voordat het hele spel voorbij is, en in die 5sec moet je al je foto's maken. Ga je inflitsen kun je dat maar 1x, dan is het wachten tot je flits herladen is. Fotografeer je bij een kermiskoers of criterium kun je dat weer wel, daar heb je meerdere keren dat de renners voorbijkomen.
              Dit is niet altijd waar hoor ... Inflitsen op een behoorlijk hoge ISO vraagt niet echt veel van de flits. Ik gebruik een 580 EX en die is in staat van zelfs in drive te volgen voor een 10 tal beelden. Ik gebruik normaal 400 ISO indien ik wil inflitsen, de flits op High Sync en de camera op diafragma voorkeuze.

              Geeft een zeer behoorlijk resultaat.

              MVG, Jeff
              Last edited by Digipics357; 8 juli 2006, 08:43.
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

              Comment


              • #8
                Re: Boonen in het geel

                Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
                Dit is niet altijd waar hoor ... Inflitsen op een behoorlijk hoge ISO vraagt niet echt veel van de flits. Ik gebruik een 580 EX en die is in staat van zelfs in drive te volgen voor een 10 tal beelden. Ik gebruik normaal 400 ISO indien ik wil inflitsen, de flits op High Sync en de camera op diafragma voorkeuze.
                Vorig jaar heb ik dat bij de Amstel Gold Race geprobeerd. Heb dan toch een duidelijk andere herlaadtijd. Vanuit m'n analoge tijd heb ik nog wel een flits die sneller zou kunnen herladen, maar die vertrouw ik niet op m'n DSLR (dikke Metz door iemand thuis omgebouwd voor gebruik met 6V 6Ah accublok).
                Een meter of 2-3 voor me stond nog een Brit die eerst inflitsen probeerde, na de eerste foto moest ie eerst nog z'n flits afschakelen omdat de camera weigerde Ook hij had een herlaadtijd die dit niet mogelijk maakte.
                Ik moet wel toegeven, op het gebied van inflitsen is Canon de concurrentie vooruit, helaas wordt dit soms te pas en te onpas gebruikt.

                Comment

                Working...
                X