Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ProTour Eindhoven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ProTour Eindhoven

Vandaag was in Eindhoven de ploegentijdrit van de Pro Tour. Mooie gelegenheid om mijn net aangeschafte camera voor de 2e keer te proberen en te oefenen met handmatige instellingen. Erg lastig met de felle zon en balen van de schaduw in de gezichten van de renners. Snelheid ala panning zit er niet echt in, maar ik vraag me af of dat echt mogelijk is bij foto's die van voren genomen worden? Het ging me er dan ook meer om de gezichten er op te krijgen, en heb voornamelijk met snelle sluitertijd en diafragma 2.8/4 geschoten...

We gaan binnenkort weer verder oefenen, het zal nodig zijn...

Als ik de groeten wil doen stuur ik wel een kaartje!

Re: ProTour Eindhoven

Helder die gezichten eens wat meer op met Photoshop, ze zullen veel mooier worden (de foto's).
    David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

Comment

Thanks, ik heb het geprobeerd. Bij de 2e is het gelukt denk ik. Bij de eerste vind ik het er nogal nep uitzien. Bij de 3e lukt het me niet echt, maar daar was de kleur zowieso al niet helemaal goed. Ik heb de gezichten met de lassotool geselecteerd met een ruime feather en dan wat gespeeld met de levels/contrasten e.d... is daar een betere manier voor?

[edit]met curves de laatste toch ook wat beter gekregen, en ik zie nu dat deze post mss beter in fotodiscusse dan showcase past...[/edit]
      Last edited by Rimshaker; 18 juni 2006, 20:05.
      Als ik de groeten wil doen stuur ik wel een kaartje!

Comment

Idd, deze beetje meer helder maken en ze moeten beter zijn. Eerste is niet zo scherp, maar ze rijden dan ook steeds zo verschrikkelijk snel eh
        grtz
        Mijn werkjes

Comment

Working...
        X