Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BelCar Zolder

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• BelCar Zolder

Wel al van enkele weken geleden maar hier enkele foto's van de Belcar races in Zolder.
    Was eens een test om te pannen met mijn FZ30. Vond dat er, voor mijn eerste keer, toch best goede resultaten tussen zaten...

Gaan jullie akkoord met mij?

Alle kommentaar, zoals altijd, zeer welkom,
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Re: BelCar Zolder

Ze zijn mss niet op hun scherpst, bewegingsonscherpte vd achtergrond is wel mooi, plaatjes zijn wel beetje somber. Misschien beetje met de levels spelen

grtz
    Mijn werkjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodro
      Ze zijn mss niet op hun scherpst, bewegingsonscherpte vd achtergrond is wel mooi, plaatjes zijn wel beetje somber. Misschien beetje met de levels spelen

grtz
      Sluit ik mij bij aan, maar toch als test voor de panning

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodro

grtz
        Zal ik zeker eens proberen, het weer was toen ook niet echt op zijn zonnigst
        Je zit hier wel aan de limieten van de FZ30 De autofocus kan hier niet echt meer mee, wat de uitdaging nog wat groter maakt. Standpunt kiezen waar je toch goed parallel aan de baan kunt werken, manuele focus en veel oefenen.

Wat ik dan weer raar vind, is dat je foto's krijgt die deels scherp zijn en deels niet?? Zie bvb ook de derde foto waar het gebied van de deur, volgens mij, toch stukken scherper is dan het achterste van de wagen (en ik denk niet echt dat het aan de DOF ligt, zoals in een ander draadje al eens gesteld was).
        Groetjes,
        FilMar, Beeldbrouwer ;-)
        * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Working...
        X