Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wereldkampioenschap MTB & Trial

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• wereldkampioenschap MTB & Trial

In Spa- Francorchamps gaat dit weekend het wereldkampioenschap door MTB & Trial.
    PCwiet en ik zijn een kijkje gaan nemen.
    Tussen de regen en stortbuien heen hebben we toch een paar fotokes kunnen nemen.

Last edited by Bjokke; 21 mei 2006, 09:54.

Re: wereldkampioenschap MTB & Trial

die derde spreekt me erg aan bjokke

Comment

Bjorn,
      Dit is een mooie reeks.
      Beetje favo is 2 wegens dynamiek in de foto met dat schuine standpunt.
      Maar de actie zie je goed en ook het resultaat van het slechte weer.
      Bij de trial op 1 zijn er misschien andere mogelijkheden om de moeilijkheidsgraad van die discipline te laten zien. Nu oogt het statisch, maar als ze bv. jumpen van blok tot blok of zo..... maar het hangt er natuurlijk vanaf of je een mooie plaats kan bemachtigen om dat te trekken.
      [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Potdekke, ze zijn gewoon "goed" ondanks het rotweer. Nu ik deze gezien heb, is mijn CF'ke direct geformatteerd.

Comment

Foto1. mooi moment, jammer van die burn tussen z'n benen, maar dat je daar op dat moment niets aan kon doen is zeer aannemelijk. Verders een mooie foto.

Foto 2. Foto technisch een mooie foto, ietswat teveel verscherpt, maar kleur, dof e.d. is goed... al zou je mij met zo'n gelaats uitdrukking niet op de foto hoeven te zetten

Goed moment, alleen jammer dat het scherptepunt niet helemaal goed ligt als ik zo kijk naar het linker oog (voor de kijker dan) Kan ook komen dat het versterkt wordt doordat dit oog in de schaduw valt, en het andere oog niet!!
          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

Net origineel van Bjokke gezien wat betreft foto2, al scharpness is origineel!! Zou het dan toch aan mijn monitor liggen??
            http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patrickL
              Bij de trial op 1 zijn er misschien andere mogelijkheden om de moeilijkheidsgraad van die discipline te laten zien. Nu oogt het statisch, maar als ze bv. jumpen van blok tot blok of zo..... maar het hangt er natuurlijk vanaf of je een mooie plaats kan bemachtigen om dat te trekken.
              ik denk dat het net iets te donker was om degelijke actiefoto's te maken. Vandaar da ik de statische momenten had uitgekozen... ik vond het al een hele prestatie om tussen die rotsblokken op je fietske te blijven zitten

Comment

Mooie reeks bij slechte weersomstandigheden foto 2+3 mooie dof

Comment

Mooie reeks,,,,,met een GROTE voorkeur voor de 2e.
                  De kleuren en scherpte springen eruit.....en ook zeer goede en special opnamehoek.
                  "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lockdriver
                    Mooie reeks,,,,,met een GROTE voorkeur voor de 2e.
                    De kleuren en scherpte springen eruit.....en ook zeer goede en special opnamehoek.
                    Volledig mee eens.
                    Bjokke en bedankt dat je ons fotosalon bezocht hebt.
                    Album
                    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

Zeg Bjokke, heb je nog nagekeken of je de scherpte ingesteld hebt op je cam?

Comment

Voor mij de derde maat, maar ik weet begot nie waarom.

Hans.
                        www.rallyandraces.com

Comment

Foto 1 oogt wat statisch, maar onder deze lichtomstandigheden begrijpelijk en mee eens..het blijft natuurlijk nog steeds een hele kunst om op zo'n blok te staan.
                          Foto 2 is mijn favoriet vanwege mooie compo, kleur, dof, actie...enz.
                          Foto 3 zou prachtig zijn als, zoals Triker al aangaf, haar ogen scherp zouden zijn. Wel heel mooi aangesneden! Tis een "schone" dame!

Laat duidelijk zijn dat ik het een mooie serie vind

Groet Rowe
                          Nikon kastje...en wat geperst zand in kokertjes

Comment

Mooi zeg
                            vooral 2 en 3 vind ik zeker de moeite waard om te kijken goed gedaan gr djai
                            http://www.djai.nl
                            Konica Minolta Dynax 5D
                            KM 35-70mm lens
                            Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )

Comment

Working...
                            X