Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RC Lens vs. Nantes Atlantique

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • RC Lens vs. Nantes Atlantique

    Aangezien het voetbal in België zo goed als gedaan is, moet ne mens het maar in 't buitenland gaan zoeken

    Afgelopen zaterdag naar Racing Club de Lens tegen Nantes Atlantique geweest.

    Zeer leuke wedstrijd, waarbij Lens uiteindelijk gewonnen is:


    De club viert dit jaar zijn 100e verjaardag, en dat werd getoond tijdens de pause:


    Door de winst van Lens, en doordat Marseilles en Rennes gelijkgespeeld hebben gaat Lens naar de UEFA cup. Toen dat nieuws bekend werd, barstte er één groot feest los:



    Jammer genoeg verliezen de foto's wel veel kwaliteit door het resizen, zeker de laatste
    Website
    Nikon D800s + Nikon D70s + Nikkor 50mm + Nikkor 80-200mm + Nikkor 16-35mm + batterygrip + SB-800

  • #2
    Re: RC Lens vs. Nantes Atlantique

    het was een spannend einde, maar ooo zoo zalig...
    geen stem meer na de match




    vreugde-uitbarsting van Itandje



    de rest te vinden op http://www.rclens.be
    www.loft6.be

    Comment


    • #3
      Re: RC Lens vs. Nantes Atlantique

      aja, binnengeraakt met uw D70 ????


      en 'k sta juist juist niet op foto 3 ...teveel afgecropt vanonder ? :s
      www.loft6.be

      Comment


      • #4
        Re: RC Lens vs. Nantes Atlantique

        Yeps, ik had mijne Lowepro Orion Trekker II rugzak aan, met vanonder de kodak in. kitlens erop, en dien 70-300 ernaast. Wel moeten opendoen, maar ik moch toch binnen

        Ge moet maar nekeer zien op http://www.grhofstade.be misschien is er ne foto waar ge wel op staat Dan stuur ik hem wel in 't groot door



        Greetz,

        TC

        ps.: wij waren met de groene bus van Van Eyken. Hing een vlag voor de venster van GR Hofstade
        En waren tevens te herkennen aan onze vlag

        die een paar keer opengegaan is op Delacourt
        Website
        Nikon D800s + Nikon D70s + Nikkor 50mm + Nikkor 80-200mm + Nikkor 16-35mm + batterygrip + SB-800

        Comment


        • #5
          Re: RC Lens vs. Nantes Atlantique

          ik stond in de kop, dus niet echt gezien dat ge der waart tussen de bijna 40.000 anderen

          wa vond ge van de sfeer ? en het stadion ? en de latterale kop ?

          en is dit echt een stap 'achteruit' voor aruna ?


          en ge ebt geen slechte pics zalige hoe de kop derop staat in de lengte.

          en ik sta op foto 56 en 206
          www.loft6.be

          Comment


          • #6
            Re: RC Lens vs. Nantes Atlantique

            Ik zal de foto's naar uw hotmail adres sturen

            Over de ambiance:
            Zoals ik reeds op het rcl-forum gezegd heb, het was zeer leuk !
            Alleen jammer dat de sfeer niet 90 min. was zoals de laatste 15 mins

            Een Mönchengladbach of een West Ham United (supersfeer!) is toch nog nét iets anders ... maar ik denk dat dat grotendeels te maken heeft met de bouw van het stadion. Bollaert is machtig, maar wel open, en dat verliest veel aan sfeer/geluid.

            Maar, heel goed geamuseerd, en genoten van de match En dan die minuten erna, en die ontlading ... deed mij denken aan de titel van Malinwa in 3e klasse


            Over Aruna ... sja ... elke stap weg van Anderlecht, is een goede stap
            Maakt wel zijn goal, maar moest hij wat meer de bal afgeven had de score nog meer kunnen oplopen !
            Website
            Nikon D800s + Nikon D70s + Nikkor 50mm + Nikkor 80-200mm + Nikkor 16-35mm + batterygrip + SB-800

            Comment


            • #7
              Re: RC Lens vs. Nantes Atlantique

              Rechtzetting ... ik had gisteren net de foto's van dit voetbalseizoen op DVD gebrand ... en ondertussen een schifting gemaakt ... blijkbaar zijn die 2 foto's er net afgevallen

              Sorry
              Website
              Nikon D800s + Nikon D70s + Nikkor 50mm + Nikkor 80-200mm + Nikkor 16-35mm + batterygrip + SB-800

              Comment


              • #8
                Re: RC Lens vs. Nantes Atlantique

                Oorspronkelijk geplaatst door dj-tc
                Rechtzetting ... ik had gisteren net de foto's van dit voetbalseizoen op DVD gebrand ... en ondertussen een schifting gemaakt ... blijkbaar zijn die 2 foto's er net afgevallen

                Sorry
                geen probleem

                prijs u gelukkig gij kunt schiftings maken... ik heb het probleem om niets weg te smijten... zit al over de 70 gb aan foto's van Lens :s
                www.loft6.be

                Comment


                • #9
                  Re: RC Lens vs. Nantes Atlantique

                  hehehe Mja, voor mijn andere foto's heb ik dat probleem ook ...
                  maar op de voetbal trek ik er zoveel dak echt wel moet schiften ... zeker als ik een heel seizoen nog op een dvd-ke wil krijgen

                  Volgend jaar zullen het wel dual-layer dvd's worden
                  Website
                  Nikon D800s + Nikon D70s + Nikkor 50mm + Nikkor 80-200mm + Nikkor 16-35mm + batterygrip + SB-800

                  Comment

                  Working...
                  X