Man man man, haal die foto's deraf... seffes krijg ik kortsluiting in mijn laptop
Zo aan 't kwijlen ben ik Audi is mijn doel... voorlopig rij ik nog met Opel,
maar ooit wil ik met Audi rijden
Man man man, haal die foto's deraf... seffes krijg ik kortsluiting in mijn laptop
Zo aan 't kwijlen ben ik Audi is mijn doel... voorlopig rij ik nog met Opel,
maar ooit wil ik met Audi rijden
Greetz
Awel , mijn vorige auto was een Opel astra F cabrio
Ik plan chiptuning na 15.000 km.
Ik laat dit wel bij audi zelf doen, want dan behoud ik
de garantie op de motor.
Zij stellen ook andere zaken af dan alleen maar andere software op
de chip te zetten.
Ik plan chiptuning na 15.000 km.
de garantie op de motor.
de chip te zetten.
Ik zou dan van 163 naar 195 pk gaan.
Hou er rekening mee indien je dit doet dat om strikt in orde te moeten zijn je ook je verzekering zal moeten laten aanpassen. Het zou niet het eerste geval zijn waarbij de verzekering niet wil tussenkomen na het zien van een chiptuning.
163 -> 195pk is een toename van vermogen en dus is het normaal dat je ook meer verzekering zal betalen. Maar als je zo een auto kan kopen zal dat wel geen probleem zijn. Tenzij je op afbetaling koopt natuurlijk.
de garantie op de motor.
de chip te zetten
tuurlijk many ways to do it..
Oorspronkelijk geplaatst door Neok
NOS is géén goede oplossing
alles heeft zijn voor en nadelen he Al is mee nos gereden??... zeg ni da ge perse nos moe steke, wil ma zegge de 1.8T heeft enorm veel mogelijkheden
mijn broer werkt bij VW/Audi kan daar een overname hebben van een TT 1.8T standaard 180pk nu 233pk op testbank, ook aleen maar getjipt... das het voordeel aan VAG Helaas rij ik met jap motors en daar valt minder mee aan te vangen (in europa)
Hou er rekening mee indien je dit doet dat om strikt in orde te moeten zijn je ook je verzekering zal moeten laten aanpassen.
Gr
er is zoveel da ni mag ge moest is weten zolang het maar veilig blijft, zoals in duitsland vb lupo met 300pk kan alleen door de keuring als remmen enz mee aangepast zijn
Comment