Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi vastgelegd Koen, 1 en 2 genieten mijn voorkeur. Persoonlijk zou ik bij 1 wat croppen dat die paal er niet meer bij opstaat, bij 2 stoort het paaltje me eigenljk niet, geeft net dat extra. Een mens zit soms raar ineen, lijkt me een beetje een averechtse commentaar diek net gegeven heb.
Helaas kon ik er zelf niet bij zijn, om 06.15 u stonden ze thans aan m'n deur voor me mee te nemen, maar de griep had m'n plannen gedwarsbomd, een volgende keer dan maar.
Bedankt voor de positieve reacties.. heb lang afgewogen welke foto's ik hier ging plaatsen. Vind dit altijd een moeilijke keuze.
@bouk, aangepast en die persoon heeft later de rally gewonnen
@derHans, ik heb die eerste foto eens gecropped en het resultaat is een stuk beter Ik heb hetzelfde gevoel over de tweede foto.. aan de ene kant is hij verkeerd (paaltje) maar aan de andere kant maakt dit paaltje de foto ook uniek...
Comment