Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laatste race van Everts in "zijn" Kiezelgroeve

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Laatste race van Everts in "zijn" Kiezelgroeve

Afgelopen zondag tijdens de derde proef van het BK reed Stefan Everts zijn laatste race op zijn thuiscircuit. HIj wist die race opnieuw als winnaar af te sluiten en droeg zijn overwinning op aan de voorzitter van MC Maasland !

Style of a champion

Race to victory Start of the second heat

Start of the second heat

Meer foto's op www.fanclubstefaneverts.be en www.manuelpriem.be
    Last edited by Christophe83; 13 april 2006, 18:56.
    Canon Eos 1DMkIIn -Canon EF 16-35mm L II - Canon EF 70-200mm F 2.8 L USM - Canon EF 50mm F 1.8 II - Canon Speedlite 430EX

Re: Laatste race van Everts in "zijn" Kiezelgroeve

knap gedaan zeg! Vooral die eerste vind ik super.
    Legendarische foto van "the legend".
    Een Canon en een paar bokaalglazen.

Comment

Ho maar, schitterende beelden, 1 (omwille van dezelfde reden aangehaald door Danny001) maar vooral 3 geniet mijn voorkeur. Ik heb een doekje onder mijne monitor moeten leggen want de actie druipt er gewoon vanaf. Prachtig hoe hij hier gecentreerd staat met de andere piloten zo rond en achter hem (op dien ene z'n achterwiel na dan) en dan dat voorwiel dat nog lichtjes het contact met de grond verliest. Goe bezig.

Hans.
      www.rallyandraces.com

Comment

Actie zeer mooi vastgelegd hoor! 1ste en 3de zijn de mooiste, knap werk
        flickr

Comment

Wel verdorie. Van zodra ik de eerste foto zag, dacht ik aan een Olympus DSLR. Dan bedacht ik me dat het waarschijnlijk gewoon veel PS-werk was en dan zie ik je sig...

Die prachtige contrastrijke foto's met enorme spattende kleuren.

Ik heb veel goesting om mijn 1D meteen te ruilen voor een Olympus. Jammer dat
          er geen echt nieuw pro-toestel van Olympus is.

EDIT: mag ik je vragen om de originele foto van de 1ste of de 2de, zoals hij dus uit de camera gekomen is, hier te posten en te zeggen wat je in PS nog nabewerkt hebt aan de foto's?
          == Handstrap, lenskap en een hele hoop rekkertjes met toebehoren. ==

Comment

Leuke serie, maar nr 3
            Nieuwe website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hypo1337
              Wel verdorie. Van zodra ik de eerste foto zag, dacht ik aan een Olympus DSLR. Dan bedacht ik me dat het waarschijnlijk gewoon veel PS-werk was en dan zie ik je sig...

Die prachtige contrastrijke foto's met enorme spattende kleuren.

Ik heb veel goesting om mijn 1D meteen te ruilen voor een Olympus. Jammer dat
              er geen echt nieuw pro-toestel van Olympus is.

EDIT: mag ik je vragen om de originele foto van de 1ste of de 2de, zoals hij dus uit de camera gekomen is, hier te posten en te zeggen wat je in PS nog nabewerkt hebt aan de foto's?

dit is de foto zoals hij uit de camera komt, juist kleiner gemaakt. In photoshop heb ik de foto's wat gecropt en vervolgens wat gespeeld met de belichting, het contrast en de saturatie tot ik het goed vond...
              Zelf vind ik van de olympus E 300 dat hij soms tekort schiet bij het nemen van actiefoto's, op groot formaat volledig scherp krijgen komt slechts zelden voor. Maar dan komt dan bij dat ik behoorlijk amateur ben en nog steeds veel moet bijleren...
              Canon Eos 1DMkIIn -Canon EF 16-35mm L II - Canon EF 70-200mm F 2.8 L USM - Canon EF 50mm F 1.8 II - Canon Speedlite 430EX

Comment

Working...
              X