Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ook buiten de ring goede vrienden ;)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ook buiten de ring goede vrienden ;)

http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Re: Ook buiten de ring goede vrienden

heftig hoor, vooral die twee achter de tafel genieten er zichtbaar van.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ja inderdaad, hij is serieus toegeslagen. passende titel ook en ik volg Bouk, moesten die twee er aan de linkerkant niet op de foto staan zou het een minder geslaagde foto zijn maar nu is die echt af

Ook het moment, dat hij precies met zijn vuist nog een mot wil geven is goed gekozen.

Greetz, RonnyE

Comment

I want to see the photo that woman took, just to see Mr Triker in action

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trebs
          I want to see the photo that woman took, just to see Mr Triker in action
          She croped me from the photo

see this link:
          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

Technisch gezien een mooie foto.
            Overigens vraag ik mij af wat mensen er toe brengt om deze sport te bedrijven. Het is zondermeer duidelijk, er wordt geweld gebruikt; er vloeit bloed. Dagelijks kan men in de krant lezen wat (zinloos) geweld, met name door de jeugd, tegen andere personen teweeg brengt.
            Bepaalde groeperingen hebben hebben helaas voor mij, een vorm van geweld dat daarbij als hoofddoel dient, tot een sport verheven. Hoe bestaat het. !!!!!
            AGFA- Klick; Nikon D300; Nikon D4; Nikon 70-200 2.8 VRII; Nikon 18-200 mm; Nikon 17-35 mm 2.8; Sigma Macro 105 mm 2.8; Nikon 28-120 mm 4.0; SB 800; SB 910;Tamron AF SP 2x teleconverter 7 el; Nikon 50 mm. 1.8; Tamron 28-75 2.8 AS EX DI LD (IF);

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HdBKMD7
              (zinloos) geweld,

(Zinloos) geweld is een misdrijf!! en bestaat uit een dader en slachtoffer, deze mensen kiezen zelf voor deze vorm van ontspanning!!

Niet te vergelijken dus!!

Wel vond ik zelf ook dat de scheids op dat moment de partij had moeten stoppen en dat ze in het midden van de ring door moesten gaan. De jongen onderop had elk moment kunnen afkloppen als hij er genoeg van had, iets wat een slachtoffer van (zinloos) geweld niet kan!!!

ps: I'm the one that cropped Triker out of the image!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carmen
                ps: I'm the one that cropped Triker out of the image!!
                grrr.

Comment

ziet er weer goed uit Triker
                  had je geen foto in Oostzaan gemaakt. Die bij mij op schoot lagen

Even off topic... sorry
                  hier kiezen de beide vechters zelf voor. Ze trainen daar heel hard voor. De meeste iedere dag. Moeten een hoop dingen laten voor de sport.
                  Kijk maar eens een dagje voetbal. Daar kom je meer zinloos geweld tegen. Zoals van het weekend (nederlands voetbal op tv) gaat een speler op het been van zijn tegenstander staan die al geblesseerd op de grond ligt. Vind dat veel erger........

maar goed. even over de foto.......
                  het is wel standje moeilijk doen en ik heb weer een hoop gemist zie ik..
                  "The mind is like a parachute. It works best when it is open." - Rickson Gracie

Comment

Hahahaa, geweld in de ring bestaat niet... gewoon een gevecht tussen twee mensen, wil er 1 van de 2 stoppen, dan geeft hij dat aan!! Na de match geeft men elkaar een handdruk en na een douche misschien samen nog een pint pakken. Helaas HdBKMD7 heb je een verwrongen beeld van deze sport, maar het valt ook niet mee om iets te beoordelen wat ver van je bed staat

En zinloos geweld? Als ex centalist van de alarmcentrale 112 weet ik wel wat onder zinloos geweld wordt verstaan!!!

Comment

Working...
                    X