Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste foto's, Belcar launch Zolder

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn eerste foto's, Belcar launch Zolder

Hallo allen,
    Dit is dus de eerste keer dat ik iets post op dit forum. Ik kan me dus misschien ook maar beter even voorstellen. Mijn naam is Vincent, ben 16 jaar, fotografeer met mijn gloednieuwe Nikon D50, met 18-55mm kitlens. Deze foto's zijn echter gemaakt met een oude Sigma 75-300mm lens, aangezien mijn budget (zakgeld) NOG geen nieuwe toelaat.

Dit zijn zowat mijn eerste actiefoto's ooit met een reflexcamera, dus optimaal zijn ze niet, zeker niet met die oude lens. Maar aangezien ik een paar privéberichten ontvangen had van mensen die graag mijn eerste foto's wilde zien dacht ik dat het geen kwaad kon om ze hier te posten.

Het zijn dus foto's van de Belcar Launch van gisteren op de circuit van zolder

Jullie deskundige commentaren zijn natuurlijk welkom, (maar wees niet te hard voor deze beginneling )

Vriendelijke groeten,
    Vincent

Re: Mijn eerste foto's, Belcar launch Zolder

ik vind ze geslaagd voor een beginneling te zijn!
    *** Canon 350d ***

Comment

Allereerst welkom op dit fantastische forum. En qua intrede kan dit al tellen vind ik, 1ste is een beetje onscherp, maar troost u, ik was er gisteren ook en daar zitten ook massa's onscherpe tussen. Twee en drie zijn imho mooie plaatjes, mijn voorkeur gaat uit naar 3.

Als ik de juiste voor heb, kan ik me u herinneren, grijze jas, zwarte broek, grijze body, maar ik kan natuurlijk ook mis zijn.

Keep'on posting.

Hans.
      www.rallyandraces.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door derHans
        Als ik de juiste voor heb, kan ik me u herinneren, grijze jas, zwarte broek, grijze body, maar ik kan natuurlijk ook mis zijn.
        Neen, sorry dan heb je iemand anders voor, ik heb de zwarte versie en geen grijze jas, wel een bruine.

Die eerste is idd een beetje onscherp, heb hem niet verscherpt bij het verkleinen denkik

Bedankt wel voor de goede reactie, ook jpke!
        Last edited by vinnih; 7 april 2006, 21:36.

Comment

Awel Vincent...ik vind ze heel goed geslaagd
          2 en 3 hebben mijn voorkeur.
          Deze foto's zijn niet achter de hekken genomen?Waar dan wel?

Comment

Heel goeie binnenkomers.
            Je eerste heeft naast wat onscherpte, vooral last van de lichtval. Heel eenvoudig te verhelpen door de belichting te corrigeren :

fotosite

Comment

Als dit je eerste stappen zijn, dan gaan we nog veel knappe foto's hier zien.
              Mooie binnenkomer.
              [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mseg
                Awel Vincent...ik vind ze heel goed geslaagd
                2 en 3 hebben mijn voorkeur.
                Deze foto's zijn niet achter de hekken genomen?Waar dan wel?
                De eerste en de laatste foto zijn vanop ongeveer dezelfde plaats genomen, achter de eerste bocht, net voor de kanaalbocht. Dat is zowat de enige plaats waar geen 3meter hoge draad staat.
                De tweede is getrokken vanuit de ingang van de pitstraat, net na Ickx-chicane, en daar mochten we eigenlijk niet staan en zijn we ook weggestuurd na al na een paar foto's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinnih
                  De eerste en de laatste foto zijn vanop ongeveer dezelfde plaats genomen, achter de eerste bocht, net voor de kanaalbocht. Dat is zowat de enige plaats waar geen 3meter hoge draad staat.
                  De tweede is getrokken vanuit de ingang van de pitstraat, net na Ickx-chicane, en daar mochten we eigenlijk niet staan en zijn we ook weggestuurd na al na een paar foto's.
                  Bedankt Vincent voor de info, binnenkort zak ik ook af naar Zolder dus deze info is belangrijk. Thanks

Comment

mooi in beeld gebracht
                    voorkeur voor derde
                    Groeten Sensor

Comment

Working...
                    X