Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afdaling van de Patersberg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Afdaling van de Patersberg

Niet gehinder door veel parcourskennis toog ik gisteren naar de Ronde. Een tip van een agent bracht me bij een scherpe bocht in de afdaling van de Patersberg.

1)

Thierry Marichal

2)

Christophe Detilloux

3)

Carlos Aballan

Re: Afdaling van de Patersberg

als ik eerlijk mag zijn, vind ik ze maar beetje saai, drie keer dezelfde foto
    fietsen is een volksgebeuren, zou er dan ook graag supporters bijzien
    ofwel proberen een panning te maken, met tragere sluitertijd zodat de spaken van de wielen mooi de beweging en snelheid weergeven
    'k heb zelf ook enkele foto's genomen, en kan meespreken dat het niet simpel is goede foto's te nemen van wielerwedstrijden. kan het zelf zeker niet beter, maar geef toch m'n mening, hoop dat je er iets aan hebt
    Panoramix

Comment

ja ze lijken wel veel op elkaar en ik vind de kleuren een ietwat flets.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Panoramix
        als ik eerlijk mag zijn, vind ik ze maar beetje saai, drie keer dezelfde foto
        fietsen is een volksgebeuren, zou er dan ook graag supporters bijzien
        ofwel proberen een panning te maken, met tragere sluitertijd zodat de spaken van de wielen mooi de beweging en snelheid weergeven
        'k heb zelf ook enkele foto's genomen, en kan meespreken dat het niet simpel is goede foto's te nemen van wielerwedstrijden. kan het zelf zeker niet beter, maar geef toch m'n mening, hoop dat je er iets aan hebt

Supporters konden er op die plek niet staan, dat zou veel te gevaarlijk zijn. De renners kwamen met dik 60 in 't uur op de bocht afstormen en moesten daar vol in de remmen. Betere plekken zijn zeker te vinden, mijn gebrek aan parcourskennis speelde mij daarbij parten, zoals ook gemeld in de intro.
        Andere foto's heb ik zeker, maar gezien de policy kan ik die pas in de komende dagen posten.

Comment

Working...
        X