Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RvV Dames

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• RvV Dames

Wat is de Ronde van Vlaanderen? Yeps, de jacht naar de glorie bij enen, de jacht op de koplopers bij anderen:

De Ronde: de pijn verbijten ...

de gedwongen opgave; deze dame kijkt nog vol ongeloof naar de bus waar ze (verplicht) moest instappen

Last edited by ArkanB; 4 april 2006, 21:56. Reden: omdat ik de foto's niet meer via tinypic zag, nu via slibe.com

Re: RvV Dames

Mooie serie!
    MDB-VL
    Canon 350D - EF 28/80 - EF 75/300

Comment

zeer knappe reeks en goed scherp. Die 2de foto is prachtig de expressie op haar gezicht prachtig gewoon
      Nikon materiaal

Comment

mooie reeks, de tweede en de derde opname prachtig.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

goeie reeks
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Alvast bedankt voor de reacties ; k Heb de foto's nu via slibe.com geplaatst omdat ik bij controle ze niet meer zag op tinypic.com (hopelijk hebben niet al te veel kijkers de foto's "gemist")

Comment

Mooie foto die nummer twee. Zo zie je maar dat de ronde niet voor iedereen is weggelegd.

Comment

Veel gevoel in de foto's, goed gedaan. Vooral die tweede... vrouwen zijn nu eenmaal overgevoelig e

Misschien 1 opmerking over de eerste (kan het me ni laten ):
                pas na 3 keer zien zag ik dat die dame haar knie serieus aant bloeden is, en wat een gezichtsuitdrukking . Juist ja, grotere DOF had welkom geweest (in de mate van het mogelijke natuurlijk )
                flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guRuh
                  Misschien 1 opmerking over de eerste (kan het me ni laten ):
                  pas na 3 keer zien zag ik dat die dame haar knie serieus aant bloeden is, en wat een gezichtsuitdrukking . Juist ja, grotere DOF had welkom geweest (in de mate van het mogelijke natuurlijk )
                  "kan het niet laten" zeg je; als je commentaar hebt, moet je die gewoonweg geven hoor (en dank daarvoor)
                  dus pas na 3x kijken zag je die tong daar zwabberen
                  t is natuurlijk moeilijk te zeggen achteraf, maar ik vrees dat ik ietwat dynamiek zou missen door een grotere dof; zou de aandacht dan niet al te veel verdeeld worden? Feit is dat de dame met de bloedende knie idd een prachtige expressie heeft; maar de verbetenheid van de dame aan kop is toch ook belangrijk, en dat werd nu benadrukt (imho zeg ik hierbij; correct me if I'm wrong)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ArkanB
                    "kan het niet laten" zeg je; als je commentaar hebt, moet je die gewoonweg geven hoor (en dank daarvoor)
                    dus pas na 3x kijken zag je die tong daar zwabberen
                    t is natuurlijk moeilijk te zeggen achteraf, maar ik vrees dat ik ietwat dynamiek zou missen door een grotere dof; zou de aandacht dan niet al te veel verdeeld worden? Feit is dat de dame met de bloedende knie idd een prachtige expressie heeft; maar de verbetenheid van de dame aan kop is toch ook belangrijk, en dat werd nu benadrukt (imho zeg ik hierbij; correct me if I'm wrong)
                    Interessante gedachten, kan je geen ongelijk geven
                    flickr

Comment

ja echt hele mooie foto's.

stralen echt meer heroiek uit dan de onlangs hier geposte foto's. (ook door mij ).

tof tof.
                      estamos llegando
                      http://users.telenet.be/studiocamosci

Comment

Working...
                      X