Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Volley

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Volley

Pfff....nie simpel om met slechte verlichting en absoluut verbod om een flash te gebruiken ( tijdens een wedstrijd ) nog een deftige foto te maken. Ik heb wel Neat Image moeten gebruiken om de ruis wat te verminderen. Kleine impressie van die avond staat hier : http://www.fotokine.be/VCDUVEL/
    Onze trainer Koen Baeyens is de vriend van Natalia, spijtig genoeg kwam ik net te laat te weten van hem dat ze op de tribune zat anders had ik wel enkele opnames gemaakt Ik was niet van dienst als kinesist dus kon ik die avond bij uitzondering even mijn geliefkoosde hobby uitoefenen.

D200, Tamron 28-75 f/2.8 - 1/160 - 28mm ISO : 1250

There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Re: Volley

Actie zit goed . De belichting ook . Scherpte valt gezien de zaalomstandigheden prima mee.

Sommigen gaan zeggen dat het plein wat naar links afloopt. Mss even wat rechter zetten. Volley is inderdaad niet makkelijk te fotograferen.

Oh ja, Traore zit lekker hoog.
    [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patrickL
      Actie zit goed . De belichting ook . Scherpte valt gezien de zaalomstandigheden prima mee.

Sommigen gaan zeggen dat het plein wat naar links afloopt. Mss even wat rechter zetten. Volley is inderdaad niet makkelijk te fotograferen.

Oh ja, Traore zit lekker hoog.
      Hmm, jij bent blijkbaar iemand die het volleybal goed volgt als je Traore hier herkent
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Grappig! Het lijkt net of hij de bal heeft gekopt. ERG scherp voor f/2.8 - 1/160
        [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

FotoBlog

Comment

Heb zelf 31 jaar competitie achter de rug. Bij ploegen gezeten in nationaal, landelijk en provinciaal. Traore is iemand die een goede jump heeft.
          [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Working...
          X