Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Criterium International (Fra)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Criterium International (Fra)

Dit weekend niet brabantse pijl noch E3 prijs gefotografeerd maar het Criterium International. Tevens mijn eerste post hier, het aantal wielerliefhebbers en -postings hier spreekt mij erg aan

Alexandre Moos (Swi)

José Luis Martinez Jimenez (Spa)

Koos Moerenhout (Ned)
    Nikon D70 | 18 - 70 | 70 - 200 | SB-23 |

Re: Criterium International (Fra)

De laatste voor mij: mooi contrast, felle en mooie kleuren en zeer scherp. Pas hem wel aan dat hij onder de 200 kB is, want hij zal denk ik verwijderd worden door de mods
    Canon EOS 50D | Canon EF 70-200 F4 L USM | Canon EF 400 F5.6 L USM | Canon EF 16-35 F2.8 L USM II | Canon EF 85 F1.8 USM | Canon EF 50 F1.4 USM | Canon Speedlite 430EX | LowePro Computrekker Plus AW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jense
      De laatste voor mij: mooi contrast, felle en mooie kleuren en zeer scherp. Pas hem wel aan dat hij onder de 200 kB is, want hij zal denk ik verwijderd worden door de mods
      Thx voor de tip, even niet op gelet, is ondertussen aangepast

Comment

Voor mij foto 1, hij rijd zo mijn kamer in!!!
        Mooi scherp, kleuren oke, verbeten gezicht, mooi acsent op het onderwerp.

Gr. John
        www.sportactiefoto.nl

Comment

Ik ga toch voor foto 2
          1 en vooral 3 hebben voor mij iets teveel loze ruimte. Wel mooi positie gekozen op foto 1. Probeer ook eens op het vlakke gedeelte vlak na de klim te staan, dan hebben de renners iets minder snelheid maar de betere rijders zitten dan alweer in de perfecte aeropositie.

Comment

Je eerste post is in elk geval meer dan de moeite. Heel knappe actie.
            Kleuren, scherpte, compo vind ik mooi.
            Je hebt blijkbaar een hoge sluitersnelheid gebruikt als ik naar de wielen kijk.
            Goed bezig
            [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Top zeer mooi kwa kleur en zeer goed kwa scherpte

Greetz, RonnyE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ivo M
                Ik ga toch voor foto 2
                1 en vooral 3 hebben voor mij iets teveel loze ruimte. Wel mooi positie gekozen op foto 1. Probeer ook eens op het vlakke gedeelte vlak na de klim te staan, dan hebben de renners iets minder snelheid maar de betere rijders zitten dan alweer in de perfecte aeropositie.
                Bedankt, dat is idd een gouden tip, reden voor mij om wat geaccidenteerder terrein op te zoeken is idd vanwege de lagere snelheid waarbij mijn "wat mindere" AF snelheid wat minder problemen geef, zeker iets wat ik de volgende keer ga proberen

Comment

knappe reeks met voorkeur voor foto 2
                  Nikon materiaal

Comment

Working...
                  X