Een foto uit het archief, de achterkant van de Gulpenerberg, afgelopen jaar:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Amstel Gold Race 2005
Collapse
X
-
-
Re: Amstel Gold Race 2005
Oorspronkelijk geplaatst door mdbIk vind deze foto wel goed, had inderdaad iets scherper gemogen, maar met toch een geslaagde opname vind ik.
Voor mij is deze echt te onscherp om zoiets mooi weer te geven.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
Je krijgt wel het gevoel van beweging en in principe is dat goed voor een actieshot maar hier is het net iets te veel omdat het hele beeld in beweging is. Niet gelet op de techniek is de opzet van de foto wel goed.Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore
Bezoek mijn foto's online
Comment
-
Bij deze foto lopen twee bewegingen door elkaar heen. De beweging van rechts naar links van het bovenlijf/hoofd van de wielrenner en de beweging van en naar de camera toe van de fiets die hij onder zich door trekt.
Ik heb gepand op het bovenlijf/hoofd. Dat probeerde ik er scherp op te krijgen. Op het moment dat ik de foto nam had ik m'n istDs nog niet zo lang. Nog niet lang genoeg om te weten dat ik onder zo'n omstandigheden prima ISO 800 kan hanteren. Deze foto is geschoten op ISO 400. Die extra stop te verkrijgen door een hogere ISO had waarschijnlijk de juiste mate van beweging opgeleverd.
Comment
-
Comment