Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ook geprobeerd te pannen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ook geprobeerd te pannen

junior Kadet kart

sluiter: 1/90
    diafragma: F5.6
    iso: 100

gelukt of niet
    Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

Re: ook geprobeerd te pannen

nog es ne mooie panning se... en lekker scherp....

Lesley.
    -=- Light is the key...

Comment

Zeker gelukt! Mooie panning!

Grtz,Fabienne
      Er zijn geen leerzamer bladzijden dan de dagen van het eigen leven.
      BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
      The name of the game is to fill the frame!
      http://Fabke.fotopic.net

Comment

Sorry, maar deze kan mij niet bekoren: niet scherp, weinig kleur en rare kadrage...
        Canon EOS 50D | Canon EF 70-200 F4 L USM | Canon EF 400 F5.6 L USM | Canon EF 16-35 F2.8 L USM II | Canon EF 85 F1.8 USM | Canon EF 50 F1.4 USM | Canon Speedlite 430EX | LowePro Computrekker Plus AW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jense
          Sorry, maar deze kan mij niet bekoren: niet scherp, weinig kleur en rare kadrage...
          Amai als dat niet scherp is , wel dit is een super mooie foto jammer dat ik dat niet kan mvg duindistel

Comment

Qua qcherpste best wel OK, qua kleuren volg ik Jense
            flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jense
              niet scherp
              weinig kleuren ? ik zie de kleuren perfect op mijn scherm.
              kadrage raar wat bedoel jij daar mee.
              bij dit soort fotografie is het de meest gangbare kadrage iets uit het midden, meer ruimte aan de voorkant zodat de rij richting gesimuleerd wordt.
              Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

Comment

" ook geprobeerd te pannen "

goed geprobeerd zou ik zeggen en van de kleuren.....tja t'is geen rally of formule 1 wagen hé maar k'vind toch dat ie d'er mag zijn zulle
                EOS 50D + BGE2N+EOS 350D + BG E3 -Canon 18-200 EFS IS - 18-55 EFS - EF50 mm MKI 1.8 -
                EF 70-200 2.8 L usm - 2X EXT. - Sigma 150 mm 2.8 Macro - Manfrotto 676B

Comment

Mooi ! , echt wel goed gelukt
                  Canon Eos 1DMkIIn -Canon EF 16-35mm L II - Canon EF 70-200mm F 2.8 L USM - Canon EF 50mm F 1.8 II - Canon Speedlite 430EX

Comment

laat je niet jennen!
                    prima gelukt !moeilijk onderwerp omdat die zijpontons enorm trillen!
                    grts; M

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wilco v dijk
                      niet scherp
                      Ik vind persoonlijk van niet. Wat meer USM kon geen kwaad.

Vergelijk is met onderstaande foto's, ook allemaal panning aan zulke sluitertijden en diafragma waarden:
                      A short burst of evening sunlight allowed for some slow-shutter panning shots. (1/40sec f5.6) - Photo taken at London - Stansted (STN / EGSS) in England, United Kingdom on August 6, 2005.

weinig kleuren ? ik zie de kleuren perfect op mijn scherm.
                      Dat ik vind dat de kleuren niet fel genoeg zijn, redelijk somber. Wat meer saturation en color balance kunnen hier helpen, denk ik.

kadrage raar wat bedoel jij daar mee.
                      Ik weet wel dat hij iets naar de rijrichting van het wagentje moet, maar voor mij persoonlijk staat hij iets té veel ernaar (links)...
                      Canon EOS 50D | Canon EF 70-200 F4 L USM | Canon EF 400 F5.6 L USM | Canon EF 16-35 F2.8 L USM II | Canon EF 85 F1.8 USM | Canon EF 50 F1.4 USM | Canon Speedlite 430EX | LowePro Computrekker Plus AW

Comment

Met Jense eens Qua scherpte.
                        Ik Mis hem ook.

Ik denk dat het aan de sluitertijd ligt van 1/60 (ik weet het eigenlijk wel zeker)

Gr Kees
                        Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Working...
                        X