Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Sorry, maar deze kan mij niet bekoren: niet scherp, weinig kleur en rare kadrage...
Canon EOS 50D | Canon EF 70-200 F4 L USM | Canon EF 400 F5.6 L USM | Canon EF 16-35 F2.8 L USM II | Canon EF 85 F1.8 USM | Canon EF 50 F1.4 USM | Canon Speedlite 430EX | LowePro Computrekker Plus AW
Sorry, maar deze kan mij niet bekoren: niet scherp, weinig kleur en rare kadrage...
niet scherp
weinig kleuren ? ik zie de kleuren perfect op mijn scherm.
kadrage raar wat bedoel jij daar mee.
bij dit soort fotografie is het de meest gangbare kadrage iets uit het midden, meer ruimte aan de voorkant zodat de rij richting gesimuleerd wordt.
Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX
A short burst of evening sunlight allowed for some slow-shutter panning shots. (1/40sec f5.6) - Photo taken at London - Stansted (STN / EGSS) in England, United Kingdom on August 6, 2005.
weinig kleuren ? ik zie de kleuren perfect op mijn scherm.
Dat ik vind dat de kleuren niet fel genoeg zijn, redelijk somber. Wat meer saturation en color balance kunnen hier helpen, denk ik.
Oorspronkelijk geplaatst door wilco v dijk
kadrage raar wat bedoel jij daar mee.
Ik weet wel dat hij iets naar de rijrichting van het wagentje moet, maar voor mij persoonlijk staat hij iets té veel ernaar (links)...
Canon EOS 50D | Canon EF 70-200 F4 L USM | Canon EF 400 F5.6 L USM | Canon EF 16-35 F2.8 L USM II | Canon EF 85 F1.8 USM | Canon EF 50 F1.4 USM | Canon Speedlite 430EX | LowePro Computrekker Plus AW
Comment