Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rally Hannuit

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rally Hannuit

www.daviddesign.be

Re: Rally Hannuit

Toffe foto's. Bedankt ervoor!

Voor mij is het toch de eerste foto die me het meeste aanspreekt.

Mvg...
    Nikon member..

Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..

Comment

Als ik je spullen zo zie, snap ik niet dat de foto's niet scherper zijn. Ik denk dat daar nog wel meer uit te halen is.
      Ook mis ik iets van snelheid bij foto 2 + 3 (ik denk dat dat daar ook mogelijk moet zijn), maar de compositie's vind ik wel netjes.

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Salari
        Als ik je spullen zo zie, snap ik niet dat de foto's niet scherper zijn. Ik denk dat daar nog wel meer uit te halen is.
        Ook mis ik iets van snelheid bij foto 2 + 3 (ik denk dat dat daar ook mogelijk moet zijn), maar de compositie's vind ik wel netjes.
        Foto's zijn natuurlijk wel klein, heb eens een grotere foto gepost, dan zie je dat deze scherp is (denk ik toch). Foto's komen ook rechtstreeks uit de camera...

ISO 400 // 1/125 // f2.8 (met Sigma 70-200)

www.daviddesign.be

Comment

Het zijn mooie opnamen maar bij de grote foto krijg je toch een gevoel van snelheid dat er bij de kleine niet echt inzit.
          Voortaan wat groter posten dus.

Persoonlijk zou ik ook je signature wat aanpassen, een beetje discreter mischien ?
          "In all things, the supreme excellence is in simplicity."

Comment

de foto's zijn goed genomen maar slecht of niet bewerkt mijn gedacht, ik krijg steeds een onderdrukt gevoel, er zit geen kleur en contrast in. Iets dat zeker met een min. aan nabewerking te verbeteren is, dit is natuurlijk mijn persoonlijk gevoel en gedacht hé en moet een dergelijke grote tekst op je foto's hier echt ?

Comment

Tsja, sorry, maar ook bij de grotere foto van de Ford zie ik weinig scherpte. Het viertje (4) bijv. op het achterraam is niet scherp, maar het lijkt of het gedeelte van het zijscherm bij de motorkap wel scherper is.

Zie het niet als afzeiken hé, maar meer als opbouwende kritiek. Ik ben het wel eens met de opmerkingen over kleur en contrast. Misschien moet je er eens iets met PS mee doen.

En om positief af te sluiten denk ik wel dat er potentieel in zit

Comment

Deze is nu bewerkt in PS.... uiteraard (al zeg ik het zelf...) een stuk beter, maar ik heb daar niet altijd tijd voor ...

www.daviddesign.be

Comment

nice

Wanneer werd die laatste genomen? Vermoedelijk al later op de dag?

Comment

Kijk, nou we're talking

Comment

geen tijd voor? Jezelf nog beter profileren door het orgineel nog mooier te maken kan alleen maar positief uitpakken (in de meeste gevallen dan)
                      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

Working...
                      X