Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heet van de naald gelijk ze zeggen. Deze match ging vanavond door om 18u op Genk. Ijskoud weer , veel wind en sneeuw maar toch een leuke ervaring om eens met de koude neus foto's te maken van op de eerste rij.
Of het het shot van de goal is zou ik niet kunnen zeggen, ik denk dat ze alledrie een shot in de roos zijn hèhè. Schitterende foto's Bjokke. Ik denk dat ge nog eens moogt teruggaan
Of het het shot van de goal is zou ik niet kunnen zeggen, ik denk dat ze alledrie een shot in de roos zijn hèhè. Schitterende foto's Bjokke. Ik denk dat ge nog eens moogt teruggaan
mooie shots! De tweede voor mij heel goede actiefoto. Ik heb de wedstrijd twee weken geleden gefotografeerd van aan de zijlijn met mijn leraar die fotografeert voor Belga.
Ik heb heel veel van hem geleerd. Om bewegingsonscherpte bij voetbal te verminderen is een 2.8 bij 1/500e een ideale instelling. Hangt er natuurlijk van af wat je in de foto's wil weergeven.
Wat mij wel verwondert is de ruis bij ISO 400 (vooral foto 1)?
Daar staan er zeer mooie tussen en de eerste is goed gezien!
Ik heb gemerkt dat je als sportfotograaf bij zo een wedstrijden ook ogen op je rug moet hebben want er zijn vele mooie dingen te fotograferen buiten de voetbal zelf.
hehe, is wel grappig,
ik zat toen ook in de tribune...
maar ik zag nergens aan de zijlijn fotografen zitten?
En hoe geraak je daar, want ik wil ook wel eens een voetbalwedstrijd
proberen te fotograferen...
Heb wel maar ne 75-300 met 5.6
en ne 60mm 2.8 ma da zal wa kort zijn zeker?
Comment