Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rally Sint-Truiden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rally Sint-Truiden

En nog eentje erbij van afgelopen weekend:

Laat maar iets weten

Re: Rally Sint-Truiden

1vind ik wel cool ... omdak ook zo ene heb 2vind ik ook wel cool ... omdak zo ene heb gehad
    ...maar iets te weinig beweging in de foto's, opvliegende "moos" (modder) was wel knapper gewees
    en 3 door de sneeuw maakt echt duidelijk hoe guur en vettig het daar was.

Kan me al voorstelle da ge het ni echt warm zult gehad hebbe.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kerel
      ...maar iets te weinig beweging in de foto's, opvliegende "moos" (modder) was wel knapper gewees
      Nu je het zegt, had ik niet bij stilgestaan. Heb eens rondgekeken tussen mijn overige foto's van zondag en er zitten er maar weinig tussen met opspattend modder, deze is de enige met modder die me wat kon bekoren:

Oorspronkelijk geplaatst door Kerel
      Kan me al voorstelle da ge het ni echt warm zult gehad hebbe.
      Goh, dat was dan nog het minste van m'n zorgen. Was absoluut niet bekend in de buurt en was dan ook nog met de fiets; dikwijls serieus moeten rondrijden; ik, m'n fiets en m'n rugzak zagen even vuil als die auto's, en dan moest ik met de hele boel achteraf nog eens anderhalf uur op de trein, en de conducteur kon niet zo lachen met al die modder...

Comment

Goh, dat was dan nog het minste van m'n zorgen. Was absoluut niet bekend in de buurt en was dan ook nog met de fiets; dikwijls serieus moeten rondrijden; ik, m'n fiets en m'n rugzak zagen even vuil als die auto's, en dan moest ik met de hele boel achteraf nog eens anderhalf uur op de trein, en de conducteur kon niet zo lachen met al die modder...

Tsja, en daarom loop ik dan ook liever langs een circuit of indoorkartbaan.

Maar je eerste foto vindt ik mooi, qua sfeerbeeld en compositie. Jammer dat de toeschouwers meer kleur hebben dan de auto. Maar daar kun jij niets aan doen.

De andere twee vindt ik ook wel mooi, maar spreken me net iets minder aan. Echter, slecht zijn ze zeker niet

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

Working...
        X