Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Indoorkarting

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Indoorkarting

1

ISO 200; 1/40; F9 (18-70 @56 mm)

2

ISO 200; 1/40; F10 (18-70 @70 mm)

3

ISO 200; 1/5; F4.5 (18-70 @62 mm)

Gisteren weer eens foto's gemaakt van een indoorkartwedstrijd. Jongens en mannen die om het Nederlands kampioenschap Indoorkarting strijden. Allemaal snel, fanatiek en betrokken.
    Daarom heeft "mijn" team een eigen hofleverancier aangetrokken en heb ik de vrijheid om te gaan en staan waar ik wil. Mits veilig uiteraard!

Ik ben benieuwd wat ik in jullie ogen kan/moet verbeteren
    Last edited by nikonias; 8 maart 2006, 20:26.

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Re: Indoorkarting

ben nog maar nieuw maar 2 vind ik de beste, maar de rode omkadering stoort me wat, zal wel een kwestie zijn van smaak knappe foto's

Comment

knappe effecten 1 en 2 juist bij3 stoort mij die gele lijnen

Is dit bewerkt of zo genomen? allesins

Comment

De foto's zijn eigenlijk zo uit de camera getrokken.. De enige bewerking die ik heb gedaan is het aanbrengen van het kader, logo en verkleinen om ze op het web te zetten.

Ik heb gewerkt met de camera op diafragma voorkeuze waardoor tevens een lage sluitertijd ontstaat. Dit wil ik altijd graag om de snelheid in de foto's te krijgen. Verder de slow flitsfunctie en meetrekken met het onderwerp.

Daardoor is bij foto 3 de gele streep ontstaan. Hier lootp het gedeelte van de baan onder een ander deel door en hangt er heel laag verlichting.

Dank je voor je positieve reactie's

Het overige deel staat op www.barocracing.nl (foto's Dordrecht)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Salari
          Ik heb gewerkt met de camera op diafragma voorkeuze waardoor tevens een lage sluitertijd ontstaat. Dit wil ik altijd graag om de snelheid in de foto's te krijgen. Verder de slow flitsfunctie en meetrekken met het onderwerp.
          Das dan direct een goeie tip voor mij, heb dus dat probleem dat de "actie" , de snelheid ontbreekt op de foto... moet ik is proberen.

En die slow flitsfunctie is dat
          -flitsen met sluitertijden alsof je zonder flits zou werken, bij mij AEL button
          -of de flitsinstelling dat er een vertraging is van je flits ? bij mij rear sync.

Comment

Inderdaad altijd bij dit soort actie-foto's op het achterste gordijn flitsen
            (= rear). Dan kan ik mijn flitser (Nikon SB 80EX) ook nog instellen op slow, dit gaat in combinatie met een langzame sluitertijd. Tijden van 1/15 of 1/30 ste zijn niet vreemd. Ik heb zelfs langzamere tijden uitgeprobeerd, niet in deze serie, wat hele gave effecten gaf. Ik had al een link toegevoegd. Kijk maar eens op die site waar meer foto's van mij staan.

Comment

heb je voorbeeldje van F waarden??

Comment

Op verzoek alle gegevens onder de foto's toegevoegd.

Comment

hoe is het daar in nederland met Mr Montoya Dutch. Nog steeds de beste
                  Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                  http://www.racenews.be

Comment

Gevoel van snelheid is heel duidelijk weergegeven, knappe reeks

Comment

hoe is het daar in nederland met Mr Montoya Dutch. Nog steeds de beste
                      Nou Blazor, om precies te zijn... hij rijdt in het snelste team van de DIKC, en is zeker snel.

Maar aan je nick-name kan ik je niet herkennen!

Comment

bekijk es zen fotos op zen site. Van de 24h karting te brugge. Fotos zijn van mij.

Hij zou dolgraag al men fotos hebben maar ik kan die zomaar niet uit handen geven
                        Last edited by blazor; 19 maart 2006, 00:07.
                        Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                        http://www.racenews.be

Comment

verbroedering Nikon ==> Canon is wel mooi maar ik heb hier toch serieuse twijfels behoudens vergissingen mijnentwege

Comment

@ Blazor:
                            Daar kan ik me iets bij voorstellen. Ik ben naar anderen ook niet zo vrijgevig met mijn plaatjes. Mijn betrokkenheid bij Baroc is meer richting vriendschap, vermaak en sponsoring, dus anders dan de jouwe.
                            Overigens staat de komende 24h van Brugge al wel in mijn agenda. Was afgelopen jaar de zaterdag-avond komen fotograferen. Komen elkaar dus misschien wel tegen! 9april staan we in Echt op de indoorkartbaan. Misschien ben je in de buurt?

@die andere meneer:
                            Nikon of Canon/Canon of Nikon. Mij maakt het niet uit wat iemand heeft. Ooit heb ik ook nog een Practica gehad. Het gaat toch om het resultaat en de fotograaf. En wanneer we dan ook nog samen een pintje kunnen drinken, dan heb je mij al snel mee.
                            Last edited by nikonias; 21 maart 2006, 21:42.

Comment

Working...
                            X