Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vooral nr 3, helaas mis ik de 'vettigheid' die te vinden was in Sint Truiden op je foto's. Ze zijn volgens mij iets te mooi, geen modder, geen schuivers, ...
helaas mis ik de 'vettigheid' die te vinden was in Sint Truiden op je foto's. Ze zijn volgens mij iets te mooi, geen modder, geen schuivers, ...
Dit is volgens mij nog steeds een eigen keuze. Het is niet omdat het op de plaatsen waar jij stond wel vettig was, dat het op andere plaatsen ook vettig is. Ik ben door omstandigheden alleen namiddag kunnen gaan en namiddag vond ik het over het algemeen een 'proper' weertje. Ik heb op vier verschillende plaatsen gestaan en slechts op één daarvan was het een beetje vettig.
En daar waar het vettig is schuiven ze ook niet altijd.
Langs het parcours was het wel vettig, afgaande op mijn voiture, mijn schoenen en mijn broek (volgens mijn madam toch )
Dit is volgens mij nog steeds een eigen keuze. Het is niet omdat het op de plaatsen waar jij stond wel vettig was, dat het op andere plaatsen ook vettig is. Ik ben door omstandigheden alleen namiddag kunnen gaan en namiddag vond ik het over het algemeen een 'proper' weertje. Ik heb op vier verschillende plaatsen gestaan en slechts op één daarvan was het een beetje vettig.
En daar waar het vettig is schuiven ze ook niet altijd.
Langs het parcours was het wel vettig, afgaande op mijn voiture, mijn schoenen en mijn broek (volgens mijn madam toch )
Hans.
Der Hans lijkt nogal snel op de teentjes getrapt, in dit topic vraagt men om de mening van een ander, wel dit was MIJN mening... als de uwe anders is heb ik daar geen probleem mee
Mijn teentjes (vooral de twee dikke) kunnen 'teen en tander' aan hoor.
Ik wil alleen maar zeggen, we staan allen dikwijls op een andere locatie langsheen het parcours, en het kan niet overal even vettig zijn. En maar goed ook, op die manier hebben we een grote variatie aan schitterende beelden waar we alleen maar van kunnen genieten en bijleren.
Der Hans lijkt nogal snel op de teentjes getrapt, in dit topic vraagt men om de mening van een ander, wel dit was MIJN mening... als de uwe anders is heb ik daar geen probleem mee
Hij is helemaal niet op zijn tenen getrapt, hij klaart gewoon wat dingen op...
Hele mooie foto's hoorn heb spijt dat ik niet geweest ben!
Comment