Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Abr2006

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Abr2006

Hier een kleine selectie uit mijn foto's van tijdens de Ardenne Bleue Rally. Hopelijk vinden jullie ze leuk.

Re: Abr2006

2de vind ik heel mooi, maar had hem iets ruimer gekadreet zodat de volledige boom er opstond en de rally wagen iets minder in close up.

De andere 2 vind ik teleurstellend:
    1ste niet goed gekadreert, 3de heb je teveel zijn achterste mee, ook niet echt scherp.

Conclusie: in foto 2 zit heel wat potentieel!
    flickr

Comment

volgens mij zit de actie er wil in en zijn de compo's niet zo slecht, ( ik zou het niet veel beter kunnen hoor dus ...) ik heb wel een andere bedenking die mij onmiddelijk opviel bij het bekijken van deze foto's nml. heb ik de sterke indruk dat de belichting er serieus naast zat en dat (correct me if i'm wrong) de shadow en highlight filter ietsje wat teveel gehanteerd werd. (?) te beoordelen naar de kleuren.( zeker bij één en twee)

Comment

De tweede kan mij het meest bekoren (of hoe zeggen ze dat weer).

Spijtig dat je bij de eerste het kontje van Parijs er niet opziet en op de derde is de Mitsubishi van Van de Heuvel een beetje onscherp. En een beetje te klein naar mijn mening.

Mvg...
        Nikon member..

Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..

Comment

De eerste foto werd gemaakt wanneer we deze plaats verlieten en was wat improvisatie. Ik heb deze foto gekadreert (enkele seconden later) maar vond deze wat speciaals hebben.. niet een gebruikelijke rally foto.

De derde foto is inderdaad niet scherp en dit heb ik enkel aan mezelf te danken. Had het toestel vergeten om te schakelen van AF-S naar AF-C.. deze heb ik hier geplaatst omdat een goeie actie foto te hebben

@**********: ik heb inderdaad aardig wat problemen gehad om de belichting correct te krijgen. De shadow en highlight filter zijn dit instellingen op het toestel?

Bedankt voor de commentaren,

Koen

Comment

Van de 2de foto zou ik ook zo wel ene wille van mijnen otto, die boom vult het geheel mooi, samen met en omheining en de stapel stammen zonder echt 100% de nadruk te leggen op de auto.

Comment

Working...
            X