Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Voorkeur gaat uit naar de eerste. Heb vandaag zelf aan de zijkant gestaan voor het fotograferen van het peloton. Maar ik stond op een vlakke straat en het ging net iets te snel voor me. Moet nog veeeeel leren met m'n toestel.
Ja, inderdaad sport fotografie is ni….
Dacht ook dat het makkelijker was...
Spijtig van die moto, maar voor de rest die eerste maar ik heb er ook weinig kaas van gegeten.
Toch een mooie foto die allereerste... stond je in het midden van de weg of heb je gewoon een serieuze tele ?
Ja sportfotografie en vooral wielrennen is niet makkelijk. Ik was vorig jaar in de vuelta en ook ondervonden. maar cyclocross en de voorjaarsklassiekers zijn zeker niet gemakkelijk want er is hier meestal dan niet zo een fel en helder licht als in spanje bijvoorbeeld. en als je dan zonder usm schiet of niet echt die meest lichtsterke telelens bezit , moet je goed anticiperen...
ik vind de foto 1 niet slecht,en in kwestie die moto ,
elk zijn gedacht maar had hem er liever helemaal op ,waarom ?, awel het hoort er bij en 99 % zijn de fietesers aleen op de foto,
i.m.h.o
Mvg. des.
Comment