Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hoe penantie? Waar penantie wat penantie? ik zeg altijd: penantie is penantie
Re: Hoe penantie? Waar penantie wat penantie? ik zeg altijd: penantie is penantie
Bijna 100 x bekeken en nog geen reacties?
Ik vind de foto nochtans verre van slecht... Alleen spijtig van die eigenaardige
grijze vlek links onderaan. Maar ik vind de uitdrukking van de keeper echt leuk Prima snap-shot
Re: Hoe penantie? Waar penantie wat penantie? ik zeg altijd: penantie is penantie
Oorspronkelijk geplaatst door flitske
Bijna 100 x bekeken en nog geen reacties?
Ik vind de foto nochtans verre van slecht... Alleen spijtig van die eigenaardige
grijze vlek links onderaan. Maar ik vind de uitdrukking van de keeper echt leuk Prima snap-shot
Die eigenaardige vlek is opvliegend stof tgv de reactie van de doelman.
Oorspronkelijk geplaatst door johanvansteenkiste
Denk eerder dat remip verwijst naar een fragment ooit verschenen op de VRT.
On-topic:
Mis wat ruimte rond de keeper...
Groeten
Jo
Dat klopt! Ik doelde inderdaad op deze leuze van Studio 1 (VRT). Het is een spelletje dat wekelijks terugkomt waar één doelman en twee veldspelers het tegen mekaar opnemen... Volgens Studio 1 moet het zelfs 'pinanti is pinanti' zijn, maar dat vond ik wat te onduidelijk We kunnen natuurlijk niet verwachten dat onze Nederlandse collega's daar ook mee bekend zijn
On topic dan:
Ik heb misschien wat teveel gecropt, maar ik had links de scheidsrechter nog bij op de foto staan, en die wou ik nog wegwerken... Langs rechts was er nog wel ruimte over, maar als ik die niet zou hebben weggecropt, dan stond de doelman niet meer centraal. Het is wel een terechte opmerking
Comment