Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De voorbereidingen voor het nieuwe motocross seizoen zijn volop aan de gang. Vorige week in Lommel was het dan ook zeer druk ondanks het koude weer. Dit is mijn eerste post... ?
Canon Eos 1DMkIIn -Canon EF 16-35mm L II - Canon EF 70-200mm F 2.8 L USM - Canon EF 50mm F 1.8 II - Canon Speedlite 430EX
200 km afleggen om fotokes te kunnen trekken van een bende crossers... respect!
Serieus nu, welkom op het forum! Een collega crossliefhebber is altijd tof. Ik mis idd ook wat scherpte in de foto's, maar toch hebben ze alle 3 iets.
Rij je zelf? Of is het enkel foto's nemen?
200 km afleggen om fotokes te kunnen trekken van een bende crossers... respect!
Serieus nu, welkom op het forum! Een collega crossliefhebber is altijd tof. Ik mis idd ook wat scherpte in de foto's, maar toch hebben ze alle 3 iets.
Rij je zelf? Of is het enkel foto's nemen?
Was maar 150 en moest daar toch in de buurt zijn. Zelf heb ik ooit nog gereden toen ik klein was. Ben wel van plan om opnieuw te beginnen. Nu zit ik in het bestuur van de fanclub van Everts. Ik maak de site (www.fanclubstefaneverts.be) en zo ook de link om foto's te beginnen maken. En met een klein toestelletje in die perszaal zitten gaat ook niet vind ik... Dus ja, al moet ik nog veel leren
Last edited by Christophe83; 29 januari 2006, 13:23.
Canon Eos 1DMkIIn -Canon EF 16-35mm L II - Canon EF 70-200mm F 2.8 L USM - Canon EF 50mm F 1.8 II - Canon Speedlite 430EX
Comment