Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kantoorfoto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kantoorfoto's

Aangezien wij gaan verhuizen van onze huidige locatie naar een nieuw kantoor in een andere stad leek het mij leuk om de mensen die er nu werken vast te leggen op de gevoelige plaat.

Heb vandaag dus zo'n 100 plaatjes geschoten in 200 ISO met flits indien nodig op het P-programma en met auto white balance met mijn Nikon D70.

Sommige foto's zijn erg goed gelukt, terwijl anderen weer te donker zijn en sommige zelfs onscherp.

Hebben jullie tips en opmerkingen, zodat ik een soort boekwerk kan maken van de mensen in hun huidige kantoor als een soort aandenken?

Ik denk zelf aan een hogere ISO en misschien de witbalans op TL lampen zetten, maar ik denk dat jullie wel raad weten.
    Nikon D70 + Tamron 28-300

http://photobucket.com/albums/f308/RimD70/

Re: Kantoorfoto's

Tsja, kantoren zijn niet de meest prettige plekken om te fotograferen. Vaak veel raampartijen waar nog wel wat daglicht door naar binnen komt, gemengd met TL licht... nu ja, dat heb je wellicht zelf ook al opgemerkt.

Persoonlijk zou ik een artistieke keuze maken: alles in Z/W, beetje het "Vakmanschap is Meesterschap" gevoel. Mooi ingebonden op hoogglans papier maakt er een echt koffietafel boek van. En, als bonus: technisch geen problemen met irritante kleurzwemen die van de ene kant van de ruimte naar de andere kant verlopen, kleurruis en soortgelijke rommel.

Comment

Working...
    X