Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IDFRAMER

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• IDFRAMER

Hallo,

Hieronder een mooie Link , voor een software pakketje die mooie kaders maakt, ook zelfs om zelf te maken.

(http://www.idframer.com)

Laat even weten wat jullie van het pakket vinden, ik ben er in ieder geval erg blij mee

Orca45
    Last edited by Orca45; 16 mei 2005, 09:30.

Re: IDFRAMER

Als ontwikkelaar van IDFramer ben ik natuurlijk heel blij dat jij blij bent met IDFramer.
    Last edited by Havezet; 16 mei 2005, 09:39.

Comment

Inderdaad, schitterend programma, ik heb het 2 weken ( rond 26 mei ) aangekocht en nog geen minuut spijt van gehad

@Havezet

Dan ben jij dus Hertwig van Zwietering veronderstel ik? En...euh...nog eens bedankt voor de snelle respons op mijn emails

PS : ik kijk al uit naar de volgende upgrade...alhoewel, 't zal lastig worden om dit programma NOG te verbeteren.......
      Last edited by Franciskine; 14 juni 2005, 06:46.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

@21kine; Ontzettend bedankt voor je compliment! Ha-ve-zet is een combinatie van mijn initialen

In de volgende versie komt o.a. de toevoeging om 1 of meerdere watermerken aan een frame-ontwerp toe te kunnen voegen. Een watermerk is dan een willekeurig plaatje zoals bijvoorbeeld een logo. Zo'n watermerk kan weer op elke positie gezet worden en al dan niet vermengd met de foto (blenden).

Comment

Interessante upgrade, inderdaad, wat ook handig zou zijn, is een functie om manueel de tekst op zijn plaats te kunnen zetten, ik bedoel de caption titles, nu moet je dat doen met die offsets en da's toch minder handig . . . . 't is maar een ideetje hoor....
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
          X