Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TIPS voor indoorkarting fotografie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• TIPS voor indoorkarting fotografie

Dit weekend een paar foto's willen trekken van indoor karting, amaai, dacht niet dat het zo moeilijk ging zijn!
    ben naar iso 1600 moeten gaan, en naar manuele focus maar het rusltaat is ni wat het moet zijn, spijtig, zal foto's proberen posten!
    als iemand mijn kan helpen

PS: had mijn flist ni mee spijtig!
    Nikkon D70 + Nikkor 18-70 + Nikkor 70-300 G + SB 600 + Sandisk Ultra II 1 GB

Re: TIPS voor indoorkarting fotografie

Wat heel mooi is bij karting is panning: een iets langere sluitertijd gebruiken, en dan met het wagentje meetrekken, en dan heb je geen flits nodig.

Comment

Bewegende onderwerpen fotograferen met weinig licht, dat is alleen maar mogelijk met een heel lichtsterke lens, en een hoge iso-waarde.
      En een lichtsterke lens zal dan misschien ook nog wel automatisch scherpstellen. Met een externe flitser heb je ook nog altijd een scherpstellampje, en dat maakt het ook gemakkelijker.

Maar het is ook mogelijk dat ze niet graag hebben dat je een flits gebruikt. Als er daardoor iemand verblind wordt, dan gebeuren en misschien ongelukken .

Bij sommige camera's is het mogelijk om de flitser niet te laten afgaan, maar alleen het scherpstellichtje van de externe flitser te gebruiken.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

ik kan er over meespreken
        ik heb hier een weekje geleden een fotoke gepost
        en inderdaad iso 1600 was mijn enige optie

link

resultaat is niet zo super maar ja beter als niets zeker??

Comment

Working...
        X