Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

interval fotografie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: interval fotografie

Regelmatig komt hier de TC80N3 langs in Aangeboden, maar je 600d heeft bij nader inzien geen n3-plug. Ik maak normaal ook geen reclame voor reclamebureaus, maar deze verkoopt wel een verloopkabel naar n3: http://www.werbeagentur.org/oldwexi/TC80N3.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
      hier ook niet (Firefox) Imac
      [Mod-LesC]Het gaat dan ook over een topic van 2004 (hoewel de eerste melding over die filmpjes ook van 2004 dateert). Ik vraag me af of het zinnig was een dergelijk oude topic opnieuw tot leven te wekken voor deze vraag. Intussen is de technologie toch een stuk gevorderd, niet?[/Mod]

BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Helgaa Bekijk bericht
        Ik wil dit ook maken, maar ik heb geen idee hoe zo een interval instel op mijn camera (canon 600D) iemand enig idee? in de handleiding vind ik het niet...
        De 600D heeft deze mogelijkheid, maar dan moet je hem aan een pc/laptop hangen.

Other features
        Orientation sensor Yes
        Timelapse recording Yes (by USB cable and PC) ?
        GPS None
        Canon heeft een afstandsbediening: de Canon TC-80N3. Deze kun je volledig instellen.....het aantal foto's /min/uur/dag etc...perfect voor jou nood, maar volgens mij past deze niet op jouw camera of er zou een adaptor moeten bestaan?

Als je een "handige harry" in huis hebt zou je de stekkertjes van de Canon RS-60E3 Afstandsbediening (deze past wel op jouw camera ) en de Canon TC-80N3 afstandsbediening kunnen wisselen. Of zoals hoger vermeld door een verloopkabeltje...
        Groetjes
        ----JO

Comment

Working...
        X