Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto-hosting - sites/servers : update 13.11.2004.a

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Foto-hosting - sites/servers : update 13.11.2004.a

Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk bericht
    Dan ben je toch nog niet lang bij Pbase.
    Ik vind pbase heel goed maar down en problemen hebben ook zij al met hopen gehad.
    Sinds juni 2005. Twee jaar dus, en het loopt heel lekker. Ik gebruik het elke dag minimaal twee uur.
    ______
    www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
      Sinds juni 2005. Twee jaar dus, en het loopt heel lekker. Ik gebruik het elke dag minimaal twee uur.
      Ik geef toe de laatste jaren gebruik ik pbase niet zoveel meer maar pbase heeft heel veel te lijden gehad onder zijn te snelle groei in het verleden. Zo erg dat velen het gewoon opgaven om met pbase te werken. Maar ik ben een fan. Alhoewel ik nu eigenlijk veel liever met mijn eigen webspace werk wat eigenlijk nog goedkoper is ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk bericht
        Ik geef toe de laatste jaren gebruik ik pbase niet zoveel meer maar pbase heeft heel veel te lijden gehad onder zijn te snelle groei in het verleden. Zo erg dat velen het gewoon opgaven om met pbase te werken. Maar ik ben een fan. Alhoewel ik nu eigenlijk veel liever met mijn eigen webspace werk wat eigenlijk nog goedkoper is ook.
        Ik werk graag met Pbase en zit er vooral voor de geweldige exposure die je er krijgt. Heeft me al heel interessante projecten opgeleverd. Mijn eigen webspace is maar wat aan 't verwateren (laatste update in september vorig jaar).
        ______
        www.vue.photo

Comment

http://allyoucanupload.webshots.com/. Handig doordat hier het formaat kan worden opgegeven.

Comment

DeluXe Host offers
            - 100MB for your files,
            - a hell of a lot of bandwidth,
            - PHP & MySQL,
            - FTP access,
            - short domain: dhost.info/username,
            - for free.

deze is ook gratis en te vinden op http://www.dhost.info

Ben er zelf goed over tevreden. Verschillende lay outs mogelijk.
            Nadeel vind ik een banner die iedere keer opduikt onder in beeld als je een foto aanklikt.

Comment

Ik heb nen trial bij Zenfolio....ik ben benieuwd
              Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Je vergeet nog picasaweb van google. Krijg je 1 GB opslag capaciteit gratis als je een google account aanmaakt (ook gratis). Bijkopen kan altijd en is volledig te verwerken in je site door middel van hun API's.

Comment

Hier moesten ze een sticky van maken bij het test forum
                  Mvg. Renzowoef
                  Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

Comment

Mijnalbum.nl is ook wel praktisch
                    alleen zit je daar met een hoop reclame + het doorlinken is niet altijd even praktisch

Ik dacht dat PhotoBucket.com meer space gaf voor de gratis accounts
                    Wat nog een voordeel is van deze site is de "flock", eigenlijk een soort verkenner-tool waarmee je inees 10-tallenfoto's tegelijk kan uploaden.
                    Nikon D300, AF-S DX VR 18-200mm 3.5-5.6G IF-ED, Nikkor AF-S 105mm F 2.8 G IF-ED VR , SB-800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The_cobra666 Bekijk bericht
                      Je vergeet nog picasaweb van google. Krijg je 1 GB opslag capaciteit gratis als je een google account aanmaakt (ook gratis). Bijkopen kan altijd en is volledig te verwerken in je site door middel van hun API's.
                      PicasaWeb is goed en snel maar je kan geen subfolders aanmaken wat een groot nadeel is...
                      Canon EOS 30D | 18-55mm (kit) | 50mm 1.8 II | EF 70-200mm f/4L USM | Speedlite 430ex | Manfrotto 055XB Tripod
                      Meer op: www.xindi.be

Comment

Ik heb mijn account van PhotoBucket.com eens nagezien
                        en blijkt dat je met een gratis account 1 Gb aan space hebt
                        en 25 Gb aan maandelijkse bandbreedte
                        Nikon D300, AF-S DX VR 18-200mm 3.5-5.6G IF-ED, Nikkor AF-S 105mm F 2.8 G IF-ED VR , SB-800

Comment

Hoi,

Kijk eens bij http://www.micfo.com
                          5 GB ruimte en 100 GB bandbreedte PER MAAND ..met coppermine gallery software ....
                          142 US $ voor een periode van 3 jaar...
                          Nu de dollar zeer laag staat is het de moeite.

Pat

Comment

Fototime.com $23.95 per jaar voor 10 giga trafiek per maand en 2 giga aan plaats. Zeer goede ondersteunende software !

Ben daar al van 2001 en nog steeds tevreden .

MVG, Jeff
                            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Ben ook opzoek naar de beste prijs/kwaliteit fotoserver... met bedoeling mijjn foto's te sharen en ook wel te backuppen...

Ik stel deze vraag opnieuw aangezien het bijna 2 jaar geleden is dat deze topic geupdate is ...

Iemand nog nieuwe (betere) gevonden dan deze hier boven?
                              [Canon 350D] [EF-S 18-55|Kit] [Sigma 28-200mm ASP IF]

Comment

www.smugmug.com ... alles draait daar rond de kwaliteit van de foto sharing, goede kwaliteit resizen, weiniug sharpening, meerder sizes per foto, ook raw files en zelfs video kan je 'backupen' etc.

Check it out
                                Nikon D7100 + wat glas van 11 tot 300 mm ...

Comment

Working...
                                X