Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto-hosting - sites/servers : update 13.11.2004.a

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Foto-hosting - sites/servers : update 13.11.2004.a

    purlut

    Hartelijk dank en proficiat voor je opzoekingswerk !

    Comment


    • #62
      Re: Foto-hosting - sites/servers : update 13.11.2004.a

      Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
      Service 1: http://www.fotopic.net : gratis en betalend
      betalend: £3.75 per maand (Engelse Pond)
      pro: 250 Mb gratis per email-adres, eenvoudig, Direct linking
      contra: voorlopig niet werkzeker. Eénmaal album gemaakt weinig bewerkbaar.
      fotopic werkt niet per email adres maar wel per ip. ben je met meerdere personen die één pc gebruiken, of wil je meerdere accounts (op verschillende emails) heb je gewoon pech en worden ALLE accounts geblokkeerd tot je alle, behalve eentje, gewist hebt.
      ze stellen voor om contact op te nemen met de helpdesk maar die mails worden niet eens beantwoord.. van service hebben ze blijkbaar minder kaas gegeten.

      maar in elk geval bedankt om hier een hoop alternatieven aan te bieden

      *update* zelfs als je alle accounts, behalve eentje, verwijdert krijg je je foto's niet meer te zien. Verschillende mails blijven onbeantwoord. Voor service een dikke NUL !!!
      Last edited by Deleted120903; 5 mei 2010, 13:37. Reden: gegevensupdate

      Comment


      • #63
        Re: Foto-hosting - sites/servers : update 13.11.2004.a

        er is ook nog My Picture van Nikon waarop je 2Gb aan gratis opslagruimte krijgt. Aan 400Kb per foto kan je toch al gauw zo'n 450 fotootjes erop kwijt. Ik ga dat nu eens proberen of het werkt.
        groetjes
        Ik heb het licht gezien!!! ... nu er nog een beeld mee maken.

        Comment


        • #64
          Re: Foto-hosting - sites/servers : update 13.11.2004.a

          up- en downloaden vanuit MY Picturetown gaat vlotjes. Geen enkel probleem ondervonden. Mogelijkheid tot het aanmaken van verschillende albums en ook tot het uploaden van hele mappen tegelijk wat veel tijd bespaard. Wel opletten want op het screen krijg je enkel thumbnails te zien. Je moet erop dubbelklikken wil je de originele grootte hebben.
          Ik rescale eerst mijn foto's en upload ze dan. Zo krijg ik meer foto's op mijn gratis 2Gb.

          This is a photo storage service offered by Nikon.With it, you can securely store your precious photos.The service lets you browse, upload, and download photos without having to select a location or a device.It lets you easily share and post your photos.It also lets you review your shooting style by examining shooting data and other information.


          Wil je meer dan betaal je € 20 / 20Gb / jaar met een max capaciteit van 200Gb.
          Ik heb het licht gezien!!! ... nu er nog een beeld mee maken.

          Comment

          Working...
          X