Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Straat fotografie...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Straat fotografie...

Zit met een bepaald thema in mijn hoofd waar ik een soort collage van wil maken. Maar hiervoor ga ik een heleboel mensen moeten trekken op straat. Maar nu ik er over denk zal dit niet makkelijk zijn. continu wisselende situaties, andere belichting, ander standpunt. Zal snel reageren worden om die mensen er op te krijgen die ik wil. Zeker met mijn apparatuur... a70 met kleine telelens.

Nu is mijn vraag, waar moet ik opletten, zal vooral voor wie bekend is in A'pen rond de meir / groenplaats / zuiderterras foto's maken.
    Het moeten ook vooral spontane foto's zijn. Ga liever de confrentatie wat uit de weg met mensen.... er is alleen 1 punt waar ze aan moeten voldoen... ze moeten met een gsm bellen.

Dus iemand die tips heeft van wat mee te nemen, waar te staan, waar op te letten... wel ik hoor het graag,

alvast bedankt.

Re: Straat fotografie...

Op de Meir: Misschien eens proberen aan het zijstraatje, dat naar de hip-hop winkel leidt! Op die hoek staan nogal eens rappers met opvallende kleren. Misschien bellen ze ook! Ik weet de naam van de straat niet van buiten. Misschien kan je ook eens foto's nemen met de twee gsm-winkels als achtergrond. Bell Company en Phonehouse netjes naast elkaar (ongeveer half de Meir)
    Met de Groenplaats valt ook wel wat te doen. Telefonerende zakenlui voor Hilton of Mc Donalds is altijd wel leuk!

Hopelijk kan je iets doen met deze tips...Je zal wel wat geduld moeten hebben, alhoewel er tegenwoordig wat afgetelefoneerd wordt!

succes!
    http://www.tonjo.tk

Comment

Re: Straat fotografie...

ja, idd... die achtergrond van die winkels is wel leuk. en er word inderdaad wat met de gsm gespeeld. Maak me er zelf ook schuldig aan. Maar het viel me laatst een keer op toen ik de trein zat en een andere trein zachtjes voorbij stak.. echt, ik keek mijn ogen uit hoeveel mensen met een gsm bezig waren. Vandaar dat ik eens iets met dat thema wil gaan doen.

Comment

Working...
      X