wacom intuos pro small PTH-451 os sinds een aantal maanden mijn nieuwe aanwinst .
maar ook nieuwe problemen
met de vorige OS waren er al problemen met de tablet maar nu met de nieuwe OS krijg ik steeds foutmeldingen
ik ben ten einde gezocht , ik werk met een Imac met hierop het nieuwe macOS catalina
steeds is er iets dat niet werkt
eerst was het de tablet aanraking die niet ging ,maar de pen wel
na (veel )zoeken op het net heb ik al de eventuele oplossingen die ik las toegepast
na deze is de tablet werking ok maar nu krijg ik nog steeds de foutmelding telkens ik de pen wil gebruiken (zot zou ik worden)
de foutmelding laat steeds weten dat de "de wacom-software is een fout tegengekomen"
deze fout vermeld een fout moeten zitten in de systeemvoorkeuren , beveiliging en privacy
maar daar lijkt mij alles ok , de vinkjes staan allemaal ook goed aangekruist
dus ik ben ten einde mijn kunnen
is er iemand van jullie die hier een oplossing voor weet?
U zou mij een grote dienst bewijzen
mvg
mielke
maar ook nieuwe problemen
met de vorige OS waren er al problemen met de tablet maar nu met de nieuwe OS krijg ik steeds foutmeldingen
ik ben ten einde gezocht , ik werk met een Imac met hierop het nieuwe macOS catalina
steeds is er iets dat niet werkt
eerst was het de tablet aanraking die niet ging ,maar de pen wel
na (veel )zoeken op het net heb ik al de eventuele oplossingen die ik las toegepast
na deze is de tablet werking ok maar nu krijg ik nog steeds de foutmelding telkens ik de pen wil gebruiken (zot zou ik worden)
de foutmelding laat steeds weten dat de "de wacom-software is een fout tegengekomen"
deze fout vermeld een fout moeten zitten in de systeemvoorkeuren , beveiliging en privacy
maar daar lijkt mij alles ok , de vinkjes staan allemaal ook goed aangekruist
dus ik ben ten einde mijn kunnen
is er iemand van jullie die hier een oplossing voor weet?
U zou mij een grote dienst bewijzen
mvg
mielke
Comment