Een ver familielid van mij (omgeving Zellik) wil een daguerrotype portret van een van zijn voorouders (19e eeuw) fotograferen dat zich bij mijn oom bevindt in de omgeving van Sint-Truiden.
Het moet kwalitatief hoogstaand zijn want de bedoeling is om als illustratie te dienen in een boek dat zal worden gepubliceerd. Een gewoon kiekje zou ik zelf ook kunnen.
Hij vroeg mij om voor hem iemand te zoeken die daar beslagen in is. De daguerrotype (tenminste ik denk dat het er een is) is van hoogstaande kwaliteit en de gelaatstrekken zijn ongelooflijk verfijnd en accuraat. Het is volgens mij een echte uitdaging om er een foto van te maken die dit kan weergeven.
Het portret is achter glas en verandert enigszins naargelang de lichtinval.
De bedoeling zou zijn om dit te doen tijdens de eerste week van januari. Ik zou het vervoer regelen naar ginder.
Indien het resultaat goed is mag daar gerust een vergoeding tegenover staan.
Voelt iemand zich geroepen af kan iemand mij een fotograaf aanbevelen?
Het moet kwalitatief hoogstaand zijn want de bedoeling is om als illustratie te dienen in een boek dat zal worden gepubliceerd. Een gewoon kiekje zou ik zelf ook kunnen.
Hij vroeg mij om voor hem iemand te zoeken die daar beslagen in is. De daguerrotype (tenminste ik denk dat het er een is) is van hoogstaande kwaliteit en de gelaatstrekken zijn ongelooflijk verfijnd en accuraat. Het is volgens mij een echte uitdaging om er een foto van te maken die dit kan weergeven.
Het portret is achter glas en verandert enigszins naargelang de lichtinval.
De bedoeling zou zijn om dit te doen tijdens de eerste week van januari. Ik zou het vervoer regelen naar ginder.
Indien het resultaat goed is mag daar gerust een vergoeding tegenover staan.
Voelt iemand zich geroepen af kan iemand mij een fotograaf aanbevelen?
Comment