Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tips fotograferen van wettelijk huwelijk en feest achteraf.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Tips fotograferen van wettelijk huwelijk en feest achteraf.

    Oorspronkelijk geplaatst door nesten Bekijk bericht
    Bedankt voor de terugkoppeling. Mooie foto's, proficiat! En jacky, gaat ge het nog doen?
    Dankjewel Nesten. Haha, goeie vraag...misschien voor vrienden wel maar voor vreemden zou ik weigeren. Het is nu wel goed meegevallen maar ik was toch wel onder de indruk van wat er allemaal bij komt kijken.
    Canon

    Comment


    • #32
      Re: Tips fotograferen van wettelijk huwelijk en feest achteraf.

      Jammer dat je niet gezien hebt dat zijn gsm nog in zijn zakken zit.
      Dat zijn foutjes waar je moet op letten in het vervolg. Neem in het vervolg eens rustig de tijd om naar alle details te kijken. Gsm, in de achterzak, klepjes van de zakken van de vest, das recht, enz...
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

      Comment


      • #33
        Re: Tips fotograferen van wettelijk huwelijk en feest achteraf.

        Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
        Jammer dat je niet gezien hebt dat zijn gsm nog in zijn zakken zit.
        Dat zijn foutjes waar je moet op letten in het vervolg. Neem in het vervolg eens rustig de tijd om naar alle details te kijken. Gsm, in de achterzak, klepjes van de zakken van de vest, das recht, enz...
        Idd lieven lens, je hebt gelijk hoor maar de vorige trouw in het gemeentehuis was een 20 min uitgelopen. Normaal was er een half uur voorzien om deze mini fotoshoot te doen maar we hadden dus nog 10 min over tot dat de mensen gingen toekomen op de feestlocatie. Dus je begrijpt: het koppel onder stress en geen tijd voor finetuning. Maar ik begrijp je commentaar hoor. Thanks voor de feedback!
        Canon

        Comment

        Working...
        X