Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hallo, hoe kan ik extra papierformaten downloaden voor printprogramma Canon Pixma Pro 100 S, het zou wel gaan over papierformaten groter dan programma nu aangeeft! nl. panoramafoto's
bvb. 29,7 mm x 1200 mm.
Hallo, hoe kan ik extra papierformaten downloaden voor printprogramma Canon Pixma Pro 100 S, het zou wel gaan over papierformaten groter dan programma nu aangeeft! nl. panoramafoto's
bvb. 29,7 mm x 1200 mm.
Wat bedoel je juist met "printprogramma Canon Pixma Pro 100 S"?
Canon heeft een paar programma's om te printen.
Volgens mij hoef je niets te downloaden, maar gewoon als keuze papier "aangepast" of iets dergelijks kiezen, en daar het formaat opgeven dat je wilt.
open je foto in bv Photoshop, kies printen en kies als papier maat "aangepast" (of wat er op lijkt) geef daar het gewenst formaat in, en printen.
Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar volgens mij moet het zo lukken.
Comment