Hey iedereen,
Ik heb onlangs mijn eerste spiegelreflexcamera gekocht.
Een Sony Alpha 68 met standaard 18-55 mm lens.
Heb al redelijk wat gelezen over alle termen in de fotografie en ik ben elke dag met men camera alles zowa aan het uitproberen.
Echt soms met de meest afschuwelijke foto's als resultaat. Maar daar kan ik uit leren denk ik dan. :-)
Dit weekend ga ik met men vrouw en 2 kindjes naar Slagharen in Nederland.
Dit is een atractiepark en ga ik dus mijn camera voor de eerste keer goed kunnen uittesten.
Ik denk dat ik veel bewegende beelden zal moeten gaan fotograferen. Welke zijn dan de beste instellingen.
Dit heb ik nog niet onder de knie.
Als ik foto's neem van men hond op de hondenwei als ze komt aangelopen zijn de foto's altijd bewogen.
Ik trek dan op F5.6 Zijn er zaken die ik dan beter manueel kan instellen.
Zijn er ook oefeningen en testjes die ik kan uitproberen om bepaalde technieken onder de knie te krijgen of om bepaalde technieken te ontdekken ?
Alle raad is welkom.
Ik ga ook proberen om een aantal foto's van men kindjes en hond hier is op te zetten zodat jullie eens kunnen oordelen of ik goed zit qua scherpte.
Alvast bedankt voor alle hulp en info.
Mochten er mensen zijn die ook een Sony Alpha 68 hebben hoor ik het graag.
Greetz
Mitchell
Ik heb onlangs mijn eerste spiegelreflexcamera gekocht.
Een Sony Alpha 68 met standaard 18-55 mm lens.
Heb al redelijk wat gelezen over alle termen in de fotografie en ik ben elke dag met men camera alles zowa aan het uitproberen.
Echt soms met de meest afschuwelijke foto's als resultaat. Maar daar kan ik uit leren denk ik dan. :-)
Dit weekend ga ik met men vrouw en 2 kindjes naar Slagharen in Nederland.
Dit is een atractiepark en ga ik dus mijn camera voor de eerste keer goed kunnen uittesten.
Ik denk dat ik veel bewegende beelden zal moeten gaan fotograferen. Welke zijn dan de beste instellingen.
Dit heb ik nog niet onder de knie.
Als ik foto's neem van men hond op de hondenwei als ze komt aangelopen zijn de foto's altijd bewogen.
Ik trek dan op F5.6 Zijn er zaken die ik dan beter manueel kan instellen.
Zijn er ook oefeningen en testjes die ik kan uitproberen om bepaalde technieken onder de knie te krijgen of om bepaalde technieken te ontdekken ?
Alle raad is welkom.
Ik ga ook proberen om een aantal foto's van men kindjes en hond hier is op te zetten zodat jullie eens kunnen oordelen of ik goed zit qua scherpte.
Alvast bedankt voor alle hulp en info.
Mochten er mensen zijn die ook een Sony Alpha 68 hebben hoor ik het graag.
Greetz
Mitchell
Comment