Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera bescherming

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Camera bescherming

Ik ben gevraagd door een kennis van me ons eens wat foto's te nemen van hem en zijn maten tijdens 1 van zijn paintball wedstrijden. Nu hebben ze toegezegd niet op de fotograaf te zullen schieten maar je weet maar nooit of zo een balletje eens een verkeerde kant op gaat. De fotograaf beschermen is makkelijk. Ik krijg een pak en masker en dergelijke. Maar wat kan ik doen met de camera. Het is een Canon 300D.

In pakken in schuimrubber misschien? Met aan de achterkant een open kant, zodat je nog wat kan zien! Iemand wel eens iets bedacht voor zijn camera?
    Canon 350D - Sigma 18-125 - Sigma 20-40 2.8 EX DG - Sigma 105MM 2.8 Macro EX DG - Canon 70-200 4.0 L USM

Originally posted by Taruka
    In pakken in schuimrubber misschien? Met aan de achterkant een open kant, zodat je nog wat kan zien!
    Aan de voorkant zal je ook nog een opening moeten voorzien, of je zal ook niet veel zien.

seppuku.

Comment

Yep, ze zeggen dat het schijnt te helpen.

Ik heb zitten denken en ik denk dat ik het ga zoeken in de richting van piepschuim. Gewoon een vierkant blok en die zo uithollen dat de camera erin past. Met een gat aan de voorkant. Licht om mee te lopen. Of anders een berg schuim erom heen. Als het weer meezit dan ga ik van het weekend eens kijken naar hoe het er aan toe gaat en wat de gevaren zijn.
      Canon 350D - Sigma 18-125 - Sigma 20-40 2.8 EX DG - Sigma 105MM 2.8 Macro EX DG - Canon 70-200 4.0 L USM

Comment

zet in ieder geval een filter op je lens, je weet maar nooit
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

een helm opzetten met een zwaailicht zodat ze u zien afkomen ?
          embee ::: nikon stuff

Comment

Of laat iedereen een blaadje ondertekenen dat ze u zullen vergoeden wanneer er iets aan uw materiaal komt door een 'afgedwaald' verfbolletje. Ik denk niet dat er veel de neiging zullen hebben om hun bolletjes te doen verdwalen, zeker niet als ze weten dat ze hun spaarzwijn mogen openbreken als je toch raken.
            Some stuff

Comment

Zeg dat ze moeten "poseren"..
              Dus stilstaan en doen alsof.
              Dan kan je nog laten schieten in de goede richting en een foto nemen.
              Maar als je je zo tussen 't gevecht gaat begeven met je camera...
              Dan ben je oorlogsfotograaf en dan gebueren er ongelukken.
              1 sec niet omgekeken of opgelet en je camera heeft een ander kleurtje.
              Ik zou ze vragen soms even te stoppen en te akteren dus stilstaan en te poseren. Dan kan je om je gemak foto's nemen.
              Of anders een hele grote zoooooom gebruiken een 500mm en meer. Dan blijf je ver genoeg weg van de verf.

Comment

Maar alle, al die moeite oen voor nen canon !!!
                niks van aantrekken, gewoon rond je nek laten slingeren !!!

Je kan hem ook terug in de originele verpaking steken
                Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

mischien uw camera in een plastieken (doorschijnende) zakje steken ofzo ?
                  Groeten Svenny007
                  Lier (BE)

(Nikon D90 + AF-S Nikkor 18-200mm + AF-S Nikkor 12-24 + SB-900) (Nikon P510) (Nikon AW100)

Comment

Working...
                  X