Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wolkenpartij

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wolkenpartij

    Oorspronkelijk geplaatst door svanma Bekijk bericht
    Beste

    Even een kleine Poll...


    Hoeveel gebruikers hier op het forum laat van hun landschapfoto's, laat de wolken helemaal veranderen of een geheel andere wolkenpartij van een andere foto in een nieuwe foto voegen?

    Dit even ter informatie

    groeten
    Nooit. Geen trucage voor mij.
    Greetz Geert.
    Canon gerief...

    Comment


    • #17
      Re: Wolkenpartij

      gewoon licht meten op M en instellen...de camera maakt de foto dan met jouw instelling en is er geen afdekschuifje nodig of dure camera kopen daar is het schuifje wel. Probeer het maar !
      gr

      Comment


      • #18
        Re: Wolkenpartij

        Oorspronkelijk geplaatst door GeertB Bekijk bericht
        Aan mijn orginele cameradraagriem zit er een klein rubberen afdekplaatje om over het oculair te schuiven.
        Hindert niet en altijd bij de hand.

        Dat dacht ik ook toen ik die reacties las over 'het probleem' van het afdekken van de zoeker.....
        Ik dacht zouden er nu echt camera's verkocht worden waarbij dit onnozel, maar handig, rubberke NIET op de draagriem zit ?
        Blijkbaar wel dus .
        Mvrgr.

        Comment


        • #19
          Re: Wolkenpartij

          Oorspronkelijk geplaatst door GeertB Bekijk bericht
          Aan mijn orginele cameradraagriem zit er een klein rubberen afdekplaatje om over het oculair te schuiven.
          waarom eigenlijk..?
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #20
            Re: Wolkenpartij

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            waarom eigenlijk..?
            grt,bouk.
            Om vals licht te vermijden als je oog zich niet bij het oculair bevindt bij lange sluitertijden.
            Interne lichtmeting gebeurt gewoonlijk vlakbij oculair (door het licht te meten dat het matglas "produceert") en als er "vals licht" via het oculair zelf binnen kan dringen, kan dit de meting negatief beïnvloeden.
            Greetz Geert.
            Canon gerief...

            Comment

            Working...
            X