Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Logo maken.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Logo maken.

    En als je het dan toch zelf maakt en je hebt de keuze tussen PS of Illustrator, ga dan zeker voor illustrator.

    Ben zelf net logo aan het uitwerken en na 5 min de beide programma's te vergelijken, krijgt illustrator de voorkeur en dit vanwege het feit dat dit is opgebouwd rond vectors en niet rond pixels (PS).

    Grtz,
    Nick
    Nikon D7000 - Nikkor 18-105mm en 50mm F1.8 glaasje

    Comment


    • #17
      Re: Logo maken.

      Is dat dan een programma'tje dat je moet downloaden die illustrator? Free?
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

      Comment


      • #18
        Re: Logo maken.

        ik ben ook dringend op zoek naar een logo, en ik zit al een paar maand met een paar ideeen, alleen vind ik niemand die de logo's kan maken voor mij, en heb ik ook de voorkeur aan het logo zelf maken

        dus... ben ik illustrator cs2 aan het downloaden om eens te kijken of ik er wat van kan
        (waarom cs2? omdat adobe cs2 onlangs gratis heeft vrijgegeven!)
        NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
        https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

        Comment


        • #19
          Re: Logo maken.

          Een logo maken is inderdaad niet zo simpel, ik heb lange tijd websites geschreven en alles moet inderdaad kloppen of het oogt niet. Fireworks is daarvoor een ideaal programma samen met draemweaver voor websites. Deze laatste gebruik ik veel.
          Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
          flickr

          Comment


          • #20
            Re: Logo maken.

            Al een logo gemaakt Jill? Ben benieuwd.
            Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

            Comment

            Working...
            X